Connect with us

MONEY

Αερομαχία για τη Γιουνάιτεντ

Published

on

Μπορεί να έχασε την πρώτη θέση στην παγκόσμια λίστα από τη Ρεάλ Μαδρίτης, όσον αφορά την εμπορική της αξία, ωστόσο όμως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ συνεχίζει να κλείνει συμφωνίες με παγκόσμιους κολοσσούς και να κάνει ανοίγματα σε νέες αγορές.

γράφει ο Σούλης Μέζος

[email protected]

Μία από αυτές είναι και το deal με τη ρωσική αεροπορική εταιρεία, Αεροφλότ, η οποία πήρε τη θέση της πανίσχυρης στην Ευρώπη, Turkish Airlines.

Πριν από λίγες μέρες, ο εμπορικός διευθυντής της Γιουνάιτεντ Ρίτσαρντ Άρνολντ, ανακοίνωσε πως η Αεροφλότ θα είναι ο επίσημος αερομεταφορέας της ομάδας. Η ρωσική εταιρεία αντικαθιστά την Turkish Airlines ως ο 13ος χορηγός της ομάδας. Αν και εκ πρώτης όψεως, το ζευγάρι μοιάζει αταίριαστο, είναι μια έξυπνη εμπορική κίνηση που στοχεύει στην αξιοποίηση του πλούτου της σύγχρονής Ρωσίας. Το πενταετές συμβόλαιο έχει διάρκεια μέχρι το 2018, χρονιά που η Ρωσία διοργανώνει το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου, ενώ οι οικονομικοί όροι δεν έγιναν γνωστοί.Ο λόγος που η Γιουνάιτεντ επέλεξε τη ρωσική Αεροφλότ (που δεν έχει καν πτήση από Ρωσία για το Μάντσεστερ), είναι οι 18.000.000 Ρώσοι φίλαθλοι των πρωταθλητών της Αγγλίας.

“Είναι μια τεράστια αγορά, στην οποία όμως ποτέ δεν είχαμε κάποιον συνεργάτη. Με την Αεροφλότ μοιραζόμαστε αρκετές βασικές αξίες και είμαστε ευχαριστημένοι που θα συνεργαστούμε με ένα χορηγό αυτού τους κύρους. Όπως η ομάδα μας, έτσι και η Αεροφλότ στηρίζεται στην ομαδική δουλειά, την ποιότητα, την περηφάνεια και την κληρονομιά, ενώ ταυτόχρονα υιοθετούμε τις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία” δήλωσε ο Άρνολντ.

Από την πλευρά τους, οι Ρώσοι θέλουν να αυξήσουν την εμπορική τους επιρροή στη βιομηχανία του ποδοσφαίρου (ήδη ο κολοσσός Gazprom έχει επενδύσει τεράστια ποσά στην κατεύθυνση αυτή) και η συμφωνία με ένα πανίσχυρο ποδοσφαιρικό brand, τους ανεβάζει το στάτους. Η Γιουνάιτεντ υποστηρίζει πως ο συνολικός αριθμός αυτών που δηλώνουν φίλαθλοι της παγκοσμίως, φτάνει τον αριθμό των 659 εκατομμυρίων. Με τη συμφωνία αυτή, η Αεροφλότ αγόρασε ταμπέλες δίπλα στον αγωνιστικό χώρο του Ολντ Τράφορντ και διαφημιστικά μπάνερ στο επίσημο site της ομάδας. Εκτός από τα εκατομμύρια ευρώ που θα μπουν στα ταμεία του αγγλικού συλλόγου, η Αεροφλότ θα αναλάβει όλα τα διαδικαστικά των ταξιδιών της ομάδας, ενώ θα διαθέσει ένα τσάρτερ μόνιμα για τις μετακινήσεις τους.

“Για πολλά χρόνια, είμαστε περήφανοι υποστηρικτές του ρωσικού αθλητισμού και αποτελεί ξεκάθαρο βήμα παγκοσμιοποίησης μας, η συμφωνία με ένα από τα πιο αγαπητά κλαμπ του πλανήτη” δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Αεροφλότ, Βιτάλι Σαβαλίεφ.

Εκτός από τους Ρώσους, που έθεσαν νοκ άουτ τους Τούρκους της Turkish Airlines, στην πρέμιερ λιγκ έχουν επενδύσει την επικοινωνίας τους και η αραβικές αεροπορικές εταιρείες Etihad Airways (Μάνστεστερ Σίτι), Emirates (Άρσεναλ).
Το πόσο πετυχημένη θα είναι η συνεργασία μιας ομάδας που έμεινε στην ιστορία για ένα αεροπορικό δυστύχημα και μιας εταιρίας που στα 90 χρόνια της ιστορίας της έχει καταγράψει 122 πτώσεις αεροπλάνων (από τις περισσότερες στον κόσμο), το μέλλον θα δείξει.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/