Connect with us

TOP

1 δις κέρδος 4 μήνες πριν τους Ολυμπιακούς!

Published

on

Σε εξωπραγματικά ύψη έχουν φτάσει τα έσοδα του NBC από το διαφημιστικό χρόνο που διαθέτει κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, καθώς τέσσερις μήνες πριν από την έναρξη τους, ήδη το νούμερα έχει φτάσει το 1 δις δολάρια!

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Το νούμερο είναι πραγματικά εντυπωσιακό αν αναλόγιστεί κανείς πως αντιστοιχεί σε 62.500.000 δολάρια για κάθε μία από τις 16 μέρες των Ολυμπιακών Αγώνων. Σε αυτό το ποσό υπολογίζεται ο διαφημιστικός χρόνος που έχει πουληθεί για το εθνικο δίκτυο, την καλωδιακή τηλεόραση καθώς και ψηφιακή διαφήμιση στο διαδίκτυο.
Όλα αυτά και ενώ δεν έχει διατεθεί ακόμα ο χρόνος του prime time που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις κούρσες των Μπολτ και Φελπς, καθώς και τους αγώνες της γυμναστικής που είναι τα τοπ προϊόντα των Αγώνων.
Σύμφωνα με το NBC, το φράγμα του 1 δις επετεύχθη τέσσερις μήνες νωρίτερα από το Λονδίνο το 2012 έχοντας πουλήσει τότε και το χρόνο του prime time.
Να σημειωθεί πως τους Αγώνες του Λονδίνου είχαν παρακολουθήσει 217.000.000 τηλεθεατές στις ΗΠΑ, κάνοντας τους το γεγονός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην ιστορία της αμερικάνικης τηλεόρασης. Φυσικά αυτό το νούμερο λόγω Μπολτ και Φελπς αναμένεται να ξεπεραστεί τον Αύγουστο, με τους Αγώνες του Ρίο.
«Η αξία ενός ζωντανού αθλητικού γεγονότος αυτής της εμβέλειας, είναι τεράστια καθώς μπορεί να προσελκύσει τεράστιο κοινό. Η… ικανότητα των Ολυμπιακών Αγώνων να κυριαχούν στο prime time για 17 συνεχόμενες βραδιές είναι κάτι που δεν μπορεί να γίνει από κανένα άλλο γεγονός, αθλητικό ή μή» δήλωσε ο αντιπρόεδρος του εμπορικού τμήματος του NBC, Σεθ Γουίντερ.
Το NBC πλήρωσε το 2014 στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή για τα δικαιώματα των Αγώνων από 2021 μέχρι το 2032 1.280.000.000 δολάρια. Έβγαλαν τα λεφτά τους, πριν ακόμα ξεκινήσει η συμφωνία του 2021! Να σημειωθεί ότι στο ποσό δεν υπολογίζεται και το κόστος παραγαγωγής το οποίο είναι τεράστιο καθώς οι Αμερικανοί δεν τσιγγουνεύονται στις μεταδόσεις τους, αλλά και πάλι τα κέρδη είναι τρομακτικά, ενώ η άνοδος των ψηφιακών μέσων (διαδίκτυο) ανεβάζει την κερδοφορία ακόμα περισσότερο. Να είναι καλά ο Γιουσέιν Μπολτ, ο Μάικλ Φελπς και οι υπόλοιποι σταρ των Ολυμπιακών Αγώνων.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/