Connect with us

MONEY

To facebook των σπορ

Published

on

Μία από της μεγαλύτερες βιομηχανίες του πλανήτη, αυτή των σπορ, ήταν απούσα από τον τομέα των social media. Ο Γκέιμπ Λοζάνο από το Σεντ Λιούις των ΗΠΑ πρωτοπορεί και με τη δημιουργία του αθλητικού κοινωνικού δικτύου, lockerdome, ετοιμάζεται να χτυπήσει την παντοκρατορία του facebook.

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, η yahoo, θεωρούνταν πρωτοπόρος στο διαδύκτιο. Με προϊόντα όπως η μηχανή αναζήτησης, το mail, οι ειδήσεις, τα fantasy sports, το άμεσο μήνυμα (instant messaging), προσωπικές σελίδες, ακόμα και με τις μικρές διαφημίσεις, είχε στην κατοχή της το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς του διαδυκτίου. Αυτή η πολυποικιλότητα στις υπηρεσίες αποδείχθηκε και η αχίλλειος πτέρνα της εταιρίας των Τζέρι Γιανγκ και Ντέιβιντ Φίλο.
Πλατφόρμες με εξιδείκευση η κάθεμια σε ξεχωριστό τομέα, άρχισαν να αποδομούν την κυριαρχία της yahoo. Κάποιοι υποστηρίζουν πως και το facebook με την τακτική του να τα έχει όλα και να εξυπηρετεί τα πάντα, κάποια στιγμή θα έχει την ίδια τύχη. Εκατοντάδες είναι τα τα νέα startups που κινούνται σε αυτήν την λογική και προσπαθούν να προσφέρουν στους χρήστες του διαδυκτίου υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν και θα τους οδηγήσουν στη συχνή χρήση, λίγες όμως είναι αυτές που το έχουν καταφέρει. Υπάρχει όμως και μία εξαίρεση.
Το lockerdome.com. Μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αποκλειστικά και μόνο για τους λάτρεις των σπορ, είτε αυτοί είναι απλοί φίλαθλοι, είτε είναι αθλητές, είτε επαγγελματίες που ασχολούνται με τον αθλητισμό, είτε ακόμα και ομάδες. Η Lockerdome, μια μικρή εταιρία που εδρεύει στο Σεντ Λιούις, ξεκίνησε το πρότζεκτ πριν από δύο χρόνια και μόλις πριν από τέσσερις μήνες ανέβασε τελικά την πλατφόρμα στο διαδύκτιο.
Ο ιδρυτής και πρόεδρος της Lockerdome, Γκέιμπ Λοζάνο, έδωσε το στίγμα του «παιδιού» του. «Το facebook πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο σχετικά με τους ανθρώπους που γνωρίζεις. Το lockerdome, είναι για αυτούς που θαυμάζεις. Το facebook δεν είναι ιδανικό για να συζητήσεις για την αγάπη σου στους Σικάγο Μπλακχοκς ή για την αρχιτεκτονική των κτιρίων του Λούντβιχ Μις βαν ντερ Ρόε. Σίγουρα υπάρχουν σελίδες στο facebook αφιερωμένες και στους δυο, όμως το μέγεθος της διαδραστικότητας τους είναι περιορισμένο. To lockerdome διαθέτει κουίζ, διαγωνισμούς και υλικό που ανανεώνεται συνεχώς. Ήδη υπάρχουν 1700 συντάκτες που ανεβάζουν στις σελίδες τους νέο υλικό με μεγάλη συχνότητα».
Ήδη το πρότζεκτ του Λοζάνο, προσέλκυσε επενδυτές που χρηματοδότησαν το εγχείρημα με 8.000.000 δολάρια. Με τα χρήματα αυτά και τη βοήθεια του ομίλου της  USA Today, το lockerdome βελτίωσε την εικόνα και τη λειτουργικότητα του, με αποτέλεσμα να φτάσει τους 12.000.000 unique users μέσα σε ένα μήνα. «Δεν έχει περάσει πολύς καιρός, από τότε που το lockerdome δεν είχε λεφτά, δεν είχε οπαδούς και ελάχιστoi ήταν οι χρήστες. Ούτε η μητέρα μου δεν είχε κάνει λογαριασμό» δήλωσε ο Λοζάνο.
Το μπαμ, έγινε με τη βοήθεια του Τρόι Πολαμάλου. Ο σούπερ σταρ του αμερικάνικου ποδοσφαίρου, θέλησε να κάνει μια σελίδα στο lockerdome για να είναι σε επαφή με τους θαυμαστές του. Ακολούθησε η εταιρεία που αποτελεί τον επίσημο προμηθευτή (μπαλάκια και κράνη) των ομάδων του αμερικάνικου μπέιζμπολ και το νερό μπήκε στο αυλάκι. Το lockerdome αυτή τη στιγμή, μετά από 4,5 μήνες λειτουργίας ως πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, αριθμεί 14.000.000 χρήστες και ο αριθμός όλο και μεγαλώνει. Σύντομα αναμένεται να επεκταθεί στην Ευρώπη και την Ασία. Δύο αγορές που ακόμα δε γνωρίζουν την ύπαρξη του.

EDITORIAL

Sportsfeed.gr - To No1 ελληνικό site για τους Ολυμπιακούς Αγώνες