Η μεγάλη γκάφα της Adidas

Με απόλυτη επιτυχία και χιλιάδες δρομείς ολοκληρώθηκε ο 121ος μαραθώνιος της Βοστόνης, που αποτελεί τη γηραιότερη διοργάνωση και είναι εμπνευσμένη από τον Μαραθώνιο των Ολυμπιακών Αγώνων του 1896 της Αθήνας. Μια γκάφα της Αdidas όμως, έμελλε να ξυπνήσει άσχημες μνήμες του πρόσφατου παρελθόντος.

της Έλενας Καρατζίδου

Μετά το τέλος του μαραθωνίου, η μεγάλη εταιρία αθλητικών ειδών, όντας χορηγός της διοργάνωσης –όπως και στο Μαραθώνιο της Αθήνας- απέστειλε σε όλους τους συμμετέχοντες e-mail, προωθώντας τη συλλεκτική σειρά ρούχων που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Το μήνυμα που έβλεπαν όμως οι παραλήπτες στη γραμμή θέματος του e-mail ήταν: «Συγχαρητήρια, επιζήσατε στο μαραθωνίου της Βοστόνης». Αυτό προκάλεσε την οργή του κόσμου καθώς θεώρησε πως το συγκεκριμένο μήνυμα είναι άκρως προσβλητικό τόσο για εκείνους αλλά πρωτίστως για τα θύματα και τους τραυματίες από τη βομβιστική επίθεση στο μαραθώνιο του 2013 όπου έχασαν τη ζωή του τρεις άνθρωποι και τραυματίστηκαν περισσότεροι από 260. Παράλληλα στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν και δύο εκ των επιζησάντων της επίθεσης, γεγονός που έκανε ακόμη πιο δύσκολη τη θέση της εταιρίας.
Η Adidas υποχρεώθηκε στο να απολογηθεί για το επίμαχο e-mail, ζητώντας συγνώμη για το «αναίσθητο» αυτό μήνυμα της. «Λυπούμαστε ειλικρινά. Σαφώς και δεν υπάρχει κανένα συγκεκριμένο σκεπτικό γι’ αυτό το απαράδεκτο μήνυμα που στείλαμε τη Τρίτη. Απολογούμαστε για το λάθος μας». Αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωση της. Η γκάφα έμεινε, όχι όμως και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της εταιρείας…

Tags

WH7-banner
azsports_logo-1
ZoiPlagiosSF