«Ηταν όλα υπέροχα στο No Finish Line της Αθήνας!»

Mε τα καλύτερα λόγια μίλησε για το No Finish Line της Αθήνας, ο Γάλλος Πατρίς Λοκέ που βγήκε πρώτος στον αγώνα, καλύπτοντας 426 γύρους/χιλιόμετρα.

Ο Πατρίς Λοκέ έστειλε το εξής μήνυμα στο Γιάννη Νικολάου και τη Σοφία Κέδε, τους διοργανωτές του αγώνα, που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στις 26-30 Απριλίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος. «Θέλω να ευχαριστήσω τη Σοφία, το Γιάννη και όλους τους εθελοντές που ευθύνονται για την τεράστια επιτυχία του No Finish Line στην Αθήνα. Με τους συναθλητές μου Σεμπαστιέν και Αλεσάντρο τα βρήκαμε όλα υπέροχα. Δώσατε στο NFL αυτό που πρέπει να είναι: να μοιράζεις την ευγένεια με μεγάλο χαμόγελο. Αυτό που οι εμπνευστές του αγώνα, Φιλίπ και Έλεν Βερντιέ, θέλουν να υπάρχει παντού. Η επιτυχία που γνώρισε θα κάνει τον αγώνα της επόμενης χρονιάς ακόμα πιο όμορφο. Εγώ, μαζί με τον Σεμπαστιέν και τον Αλεσάντρο σας ευχαριστούμε για όλα!»
Η λήξη του αγώνα, το μεσημέρι της περασμένης Κυριακής, βρήκε τους χιλιάδες δρομείς που πήραν μέρος, να έχουν καλύψει συνολικά 50.903 χιλιόμετρα και να προσφέρουν στην Ενωση «Μαζί για το Παιδί» 25.451,5 ευρώ, ποσό που είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί ποτέ στην Ελλάδα, από φιλανθρωπικό αγώνα κάθε μορφής.
Το σκοπό του No Finish Line Athens υποστήριξαν με τη παρουσία και τις μελωδίες τους μουσικοί παραγωγοί απο τον Athens DeeJay 95.2 και Μελωδία 99.2. Η ομάδα Zumba της Γεωργίας Λουφαρδάκη ξεσήκωσε με χορεύτικές κινήσεις, καθώς επίσης τη προσπάθεια των δρομέων εμψύχωασαν με συναυλίες, κατά σειρά εμφάνισης οι Ex Girlfriend’s Perfume, Χρύσπα, Sbaraquack, Johnny Vavouras & The Cadillacs, Soul N Passion και οι Vegas.

Αποκλειστικός δωρητής του No Finish Line Athens είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Μεγάλοι Χορηγοί είναι η ασφαλιστική εταιρεία Eθνική Ασφαλιστική και η στοιχηματική εταιρεία SportingBet, ενώ Kύριοι Χορηγοί είναι τα πολυκαταστήματα attica και το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος.

Μεγάλοι Υποστηρικτές είναι η Herbalifeη Κayakτο Kyvernitis Travel και το Metropolitan Hotel, ενώ κύριος χορηγός επικοινωνίας είναι ο ΣΚΑΪ .

Χορηγοί επικοινωνίας είναι τα Village Cinemas, η αθλητική ιστοσελίδα Gazzetta.gr, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί Athens DJ 95,2 και Μελωδία 99,2, η εφημερίδα Ναυτεμπορική και η ιστοσελίδα Naftemporiki.gr καθώς και η ιστοσελίδα Sportsfeed.gr.

Υποστηρικτές είναι τα super market Lidl, η μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλου, η εταιρεία ηλεκτρολογικών και φωτισμού Καυκάς, η βιομηχανία γραφικών τεχνών και εκτυπώσεων Χαϊδεμένος, οι εταιρείες catering Δειπνοσοφιστήριο και Μπεγνής, το νοσοκομείο Metropolitan Hospital και το κέντρο εκπαίδευσης ναυαγοσωστών Lifeguard Hellas.


Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα του αγώνα http://nflathens.com και τα Social Media:

https://www.facebook.com/No-Finish-Line-Athens-983657868361437

https://twitter.com/NFLAthens

https://www.instagram.com/nflathens

Tags

WH7-banner
azsports_logo-1
ZoiPlagiosSF