Θεωρητικά είναι το κορυφαίο προϊόν της ευρωπαϊκής συνομοσπονδίας βόλεϊ (CEV), αλλά εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει καταφέρει να το εκμεταλλευτεί.
του Δημήτρη Τυχάλα
[email protected]
Εφαρμόζοντας σχεδόν κάθε χρόνο διάφορα νέα συστήματα πρόκρισης, αδιαφορώντας για το μάρκετινγκ η CEV έχει υποβαθμίσει η ίδια το τσάμπιονς λιγκ πόσο μάλλον το φάιναλ φορ της διοργάνωσης, το οποίο είθισται να ανατίθεται σε μία από τις ομάδες που περνούν στις 12 καλύτερες και έτσι το ένα από τα τέσσερα εισιτήρια της τελικής φάσης δεν προκύπτει μέσα από τους αγωνιστικούς χώρους.
Αυτό θα συμβεί και φέτος με την Ρωσική Ζενίτ Καζάν να ανακοινώνει επισήμως μέσα από την ιστοσελίδα της ότι κατέθεσε πρόταση στην CEV προκειμένου να διοργανώσει το φάιναλ φορ, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι ανταγωνιστές της είναι η ιταλική Τρέια, η πολωνική Ρεζόβια και η γερμανική Μπερλίν.
Μόνο που Ιταλοί και Πολωνοί δεν έχουν εξασφαλίσει ακόμη την πρόκριση τους στην επόμενη φάση κι αυτό προφανώς δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα στους Ρώσους (που έχουν και πολλά λεφτά).