Connect with us

ΤΕΝΙΣ

Αποστολή Μελβούρνη: Fashion statement στα κορτ

Published

on

Στο περιθώριο του αγωνιστικού προγράμματος μία εταιρεία αθλητικής ένδυσης μονοπωλεί τις συζητήσεις στο όπεν λόγω των ιντριγκαδόρικων σχεδίων της που όλοι αγαπούν να μισούν.

Μελβούρνη Παναγιώτης Βότσης
[email protected]

Η Nike σίγουρα δεν είναι μία τυχαία εταιρεία και γνωρίζει πολύ καλά ότι τα γκραν σλαμ του τένις είναι μία πολύ μεγάλη αγορά. Έτσι αποφάσισε να πάρει ένα μάλλον… υπολογισμένο ρίσκο για να συγκεντρώσει πάνω της τους ψιθύρους και τα διαδικτυακά τιτιβίσματα. Και τα κατάφερε.

Ο λόγος που είχαν τόσο μεγάλη απήχηση τα ρούχα της Nike που έχουν επιλέξει να φορούν πολλοί ελίτ αθλητές είναι σίγουρα το παιχνίδι με τα μοτίβα και τα χρώματα που ξεφεύγουν από το συνηθισμένο. Οι υπεύθυνοι της Nike φρόντισαν και να βρουν το σωστό άτομο που μπορούσε να μιλήσει στην αγορά της Αυστραλίας μέσα από τα σχέδιά του στο χώρο του σχεδιασμού υφασμάτων, το όνομα δε αυτής: Κάσι Μπάιρνς. Έμαθαν το όνομά της κατά τη διάρκεια του όπεν του 2018, καθώς έκαναν έρευνα αγοράς στις πιο ανερχόμενες περιοχές της Μελβούρνης, το Φίτζροϊ και το Μπρούνσγουικ. Η ίδια δέχτηκε με χαρά και ξεκίνησε ένα πρότζεκτ δύο χρόνων, το NikeCourt, μέχρι το σημερινό αποτέλεσμα. Η Μπάιρνς έχει πάρει έμπνευση για τα σχέδια από τους σχηματισμούς των βράχων στις νότιες ακτές της Αυστραλίας σε συνδυασμό με πιο αυθαίρετα εξπρεσιονιστικά στοιχεία, ενώ η δουλειά της με τα χρώματα έχει επηρεαστεί από γνωστούς καλλιτέχνες της χώρας από τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 όπως ο Κέν Ντόουν και η Τζένι Κι. Στο σχεδιασμό της μάλιστα είχε κατά νου και το μπλε χρώμα των κορτ της Μελβούρνης. Για εκείνη το τένις είναι ένα άθλημα με μεγάλα περιθώρια έκφρασης στο ντύσιμο γιατί δεν είναι ατομικό και δεν έχει τυπωμένα τα ονόματα των αθλητών στα ρούχα οπότε αυτά αποτελούν λευκό καμβά. Παράλληλα με το αισθητικό κομμάτι η Μπάιρνς συνεργάστηκε με τους ειδικούς της Nike για να δημιουργήσει κομμάτια που θα προσέφεραν άνεση στην κίνηση και θα προσέφεραν μία κάποια δροσιά στους αθλητές κατά τη διάρκεια του ζεστών καλοκαιρινών ημερών. Η ίδια ήταν υπεύθυνη να παραδώσει τα ξεχωριστά κομμάτια και η τελική επιλογή έγκειται στους αθλητές με λογική mix and match.

Τα ρούχα της φόρεσαν αρκετοί κορυφαίοι αθλητές όπως η Ελίνα Σβιτόλινα, ο Νικ Κύργιος, ο Γκριγκόρ Ντμιτρόφ, ο Κάρεν Κατσάνοφ, η Πέτρα Κβίτοβα, η Σερένα Γουίλιαμς και η Ναόμι Οσάκα και από την πρώτη μέρα της διοργάνωσης υπήρξε καταιγισμός σχολίων, θετικών και αρνητικών στο τουίτερ. Ο Ντιμιτρόφ ήταν αυτός που δέχτηκε τα περισσότερα λόγω του outfit της κεντρικής φωτογραφίας. Ο ίδιος όμως δε δίστασε να υπερασπιστεί την επιλογή του σε σχετική ερώτηση: «Μου αρέσει πολύ να είμαι διαφορετικός σε ο,τι έχει να κάνει με το ντύσιμο. Πιστεύω ότι αυτά τα ρούχα είναι διασκεδαστικά, δε θέλω να είμαι βαρετός».

Η στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας από ό,τι φαίνεται δεν αποτυγχάνει εύκολα αφού παρόλο που το κοινό ήταν διχασμένο ως προς την αισθητική των ρούχων, το πρότζεκτ αναμένεται να εκτοξευτεί ως προς τις πωλήσεις στα καταστήματα της εταιρείας ανά τον κόσμο.

Νικ Κύργιος
Σερένα Γουίλιαμς
Πέτρα Κβίτοβα
Η σχεδιάστρια, Κάσι Μπάιρνς

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/