Connect with us

EDITORIAL

Γιατί ο στίβος είναι το Νο1 άθλημα στην Ελλάδα

Published

on

Οι άνθρωποι του στίβου θα πρέπει να πουν ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Λευτέρη Αυγενάκη γιατί για πρώτη φορά, έστω και εξαιτίας του ράλι Ακρόπολις, είχαμε ποιοτική καταγραφή της δημοφιλίας των αθλημάτων στην Ελλάδα με το στίβο να επιβεβαιώνεται ότι είναι ο απόλυτος βασιλιάς.

Η έρευνα της Kappa Research έχει σημαντικά ευρήματα και θα εξηγήσουμε γιατί ο μεγάλος νικητής είναι ο στίβος και πως αναδεικνύται ουσιαστικά σε δημοφιλέστερο άθλημα στην Ελλάδα.


Σημαντικά στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη για την έρευνα της Kappa Research:

  • έγινε ειδικά για το ράλι Ακρόπολις που σημαίνει ότι το ερωτηματολόγιο ήταν στοχευμένο
  • έγινε το Σεπτέμβριο αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ράλι Ακρόπολις που είχε μεγάλη προβολή από τα ΜΜΕ και κυρίως από την τηλεόραση καθώς έπαιζε καθημερινά στα βραδινά δελτία ειδήσεων, ενώ υπάρχει και η φόρμουλα 1 που χρόνια τώρα έχει φανατικό κοινό στην Ελλάδα
  • επίσης την περίοδο που έγινε η έρευνα το ποδόσφαιρο είχε κατακλύσει την τηλεόραση με το τσάμπιονς λιγκ και τα προκριματικά των εθνικών ομάδων
  • στα ΜΜΕ της Ελλάδας (τηλεόραση, εφημερίδες, sites) και ειδικότερα στα αθλητικά, η προβολή που έχουν ποδόσφαιρο και μπάσκετ καταλαμβάνει το 90% (ίσως και παραπάνω) επί του συνόλου. Με εξαίρεση το Sportsfeed, σε όλα τα υπόλοιπα ενημερωτικά ΜΜΕ, τα άλλα σπορ είναι είδος υπό εξαφάνιση

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως το 23% του στίβου είναι πολύ μεγάλο ποσοστό και στην ουσία, σαν άθλημα το καθιστά Νο1 στην Ελλάδα.
Όσον αφορά το 48% του λαοφιλούς ποδοσφαίρου και το 32% του μπάσκετ, ουδείς αμφισβητεί ότι τα δύο αθλήματα (πιο σωστά παιχνίδια) είναι δημοφιλή, όμως υπάρχει μία πολύ σημαντική παράμετρος που δεν φαίνεται στην έρευνα. Πολύ μεγάλο ποσοστό αυτού του 48%+32% είναι οπαδικό και στοιχηματικό. Η συντριπτική πλειοψηφία όσων απάντησαν ποδόσφαιρο ή μπάσκετ είναι είτε γιατί υποστηρίζουν κάποια ομάδα φανατικά είτε γιατί τζογάρουν στο στοίχημα συστηματικά. Φυσικό και επακόλουθο να παρακολουθούν αυτά τα αθλήματα.
Από την άλλη, ο στίβος δεν έχει οπαδισμό, ούτε έχει στοιχηματισμό. Όσοι τον παρακολουθούν είναι γιατί τον αγαπούν.
Το Sportsfeed έχει συμβάλει και αυτό στην ανάδειξή του στίβου στην Ελλάδα και γνωρίζουμε από πρώτο χέρι και με πραγματικά νούμερα μέσα από τα Google Analytics την απήχηση που έχει ο στίβος ως άθλημα στη χώρα μας. Είμαστε το μοναδικό αθλητικό ενημερωτικό μέσο που ο στίβος είναι το Νο1 ρεπορτάζ και το γεγονός πως βαδίζουμε στον 8ο χρόνο και διαρκώς μεγαλώνουμε σε κοινό και δυναμική επιβεβαιώνει την αγάπη του Έλληνα για το στίβο.

Πολύ σημαντικό εύρημα στην έρευνα, το 87% των Ελλήνων που θέλουν μεγάλες διοργανώσεις στην Ελλάδα. Και όταν λέμε μεγάλες δεν εννοούμε ηλικιακούς αγώνες (Κ18 – Κ20) ή… υποκατάστατα (παράκτιους μεσογειακούς, εργασιακούς κτλ). Εννοούμε παγκόσμια και ευρωπαϊκά αθλήματα ανδρών και γυναικών. Διοργανώσεις με παγκόσμιους σταρ που διψά το ελληνικό κοινό να θαυμάσει από κοντά.
Το 2009 που η Θεσσαλονίκη είχε φιλοξενήσει στο Καυτανζόγλειο στάδιο τον τελικό του γκραν πρι (νυν ντάιαμοντ λιγκ) της τότε IAAF, το στάδιο ήταν γεμάτο με 25.000 θεατές για δύο συνεχόμενες μέρες…

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/