Connect with us

EDITORIAL

Γολγοθάς η πρόκριση στους Ολυμπιακούς για τους Έλληνες μέσω των ορίων

Published

on

Η παγκόσμια ομοσπονδία είχε προειδοποιήσει πως σε περίπτωση που τελικά μπει στο κάδρο των Ολυμπιακών και η πρόκριση μέσω των ορίων, τότε αυτά θα είναι δύσκολα. Για τους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες ένας… Γολγοθάς.

του Θανάση Νικολάου
[email protected] follow me @ThanNikolaou

Ρίχνοντας μια ματιά στα όρια που ανακοινώθηκαν, ο αρχικός υπολογισμός με βάση τα σημερινά δεδομένα, για την Ολυμπιακή ομάδα του στίβου είναι έξι αθλητές και τέσσερις αθλήτριες. Πιο συγκεκριμένα, μέσω ορίων μπορούν να προκριθούν στους Ολυμπιακούς ο Μίλτος Τεντόγλου (μήκος), ο Γιάννης Κυριαζής (ακοντισμός), ο Κώστας Φιλιππίδης (επί κοντώ), ο Εμμανουήλ Καραλής (επί κοντώ), ο Λυκούργος Τσάκωνας (200μ.) και ο Μιχάλης Ανασταστάκης. Όσον αφορά στις γυναίκες, η Κατερίνα Στεφανίδη (επί κοντώ), η Νικόλ Κυριακοπούλου (επί κοντώ), η Βούλα Παπαχρήστου (τριπλούν) και η Μαρία Μπελιμπασάκη (400μ.). Από τους υπόλοιπους οι περισσότεροι είτε πρέπει να κάνουν ατομικά ρεκόρ είτε πανελλήνια ενώ κάποιοι θα πρέπει να θυμηθούν τον παλιό καλό τους εαυτό (Δουβαλίδης, Μπανιώτης).
Όλα αυτά όσον αφορά το 50% το οποίο η IAAF θέλει να προκύψει από τα όρια. Ολοι οι υπόλοιποι θα προκύψουν από την παγκόσμια κατάταξη για να συμπληρωθεί σε κάθε αγώνισμα ο απαιτούμενος αριθμός. Είναι ξεκάθαρο πως η IAAF θέλει (και πολύ σωστά πράττει) να έχει πολύ υψηλό επίπεδο στους Ολυμπιακούς περιορίζοντας τα… πυροτεχνήματα στις επίδοσεις αλλά και τους αθλητές που εμφανίζονται από το πουθενά. Είναι μεν πολύ δύσκολη η πρόκριση, αλλά είναι και η πιο δίκαιη καθώς στους Ολυμπιακούς θα πρέπει να αγωνίζονται οι καλύτεροι των καλύτερων όσο και αν αυτό πρόκειται να μας στεναχωρήσει.

Τα όρια που όρισε η IAAF

O αριθμός των απαιτούμενων αθλητών και αθλητριών

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/