Οι υπερπαραγωγές του Χόλιγουντ δείχνουν το δρόμο στην εποχή του κορονοϊού για να αποκτήσει και πάλι τηλεοπτική αξία η μετάδοση ενός αθλητικού γεγονότος.
Στη Γερμανία, το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου ξεκίνησε και πάλι το περασμένο Σαββατοκύριακο, όμως η άδεια εικόνα των γηπέδων και η… βουβαμάρα έκαναν το προϊόν… αποκρουστικό. Μόνο οι κολλημένοι με το στοίχημα δεν έχασαν το ενδιαφέρον τους (δε θα λέγαμε το ίδιο και για τα χρήματα τους). Σίγουρα έχετε παρακολουθήσει κάποια ταινία από τα λεγόμενα blockbuster όπως οι σειρές της Marvel. Ταινίες που πολύ εντυπωσιακές σκηνές στη Νέα Υόρκη, τη Γουακάντα, το διάστημα ή πιο σωστά ένα στούντιο της Μarvel στημένο όλο σε green screen. Αυτήν την τεχνολογία εξετάζουν πλέον οι εταιρείες τηλεοπτικών παραγωγών για τους αγώνες του ποδοσφαίρου. Μια τεχνολογία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα αθλήματα και θα αποτελέσει την εσχάτη λύση αν το 2021 η κατάσταση που θα επικρατεί, δεν επιτρέψει την παρουσία των θεατών στα γήπεδα των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο
Πως λειτουργεί η green screen:
Yπάρχει και η τεχνολογία AR (Augmented Reality) που εφαρμόζει η ισλανδική (με έδρα στο Λονδίνο) OZ Sports με τους φιλάθλους να κατεβάζουν μια εφαρμογή στο κινητό τους, να έχουν το δικό τους avatar που θα εμφανίζεται στο στάδιο με τα χρώματα της ομάδας που επιθυμούν και να φωνάζουν για την αγαπημένη τους ομάδα, ή να ενθουσιάζονται απλά από κάποιοι αγώνισμα που παρακολουθούν.