Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

H IAAF γίνεται World Athletics και αλλάζει λογότυπο

Published

on

Στο 217ο διοικητικό συμβούλιο που έλαβε χώρα σήμερα στο Μονακό, η IAAF ενέκρινε νέο όνομα και νέο λογότυπο για την παγκόσμια ομοσπονδία στίβου.

του Παναγιώτη Βότση
[email protected]

Η διαδικασία αναδιαμόρφωσης της εμπορικής εικόνας ξεκίνησε το 2018 όταν πέντε μεγάλες διεθνείς εταιρείες μάρκετινγκ κλήθηκαν να καταθέσουν προτάσεις. Μία ομάδα εντός της IAAF έκανε μία επιλογή η οποία πριν παρουσιαστεί στο κεντρικό συμβούλιο πέρασε από μία διαδικασία διαβούλευσης μεταξύ των ομοσπονδιών-μελών, των αθλητών, των τηλεοπτικών δικτύων και άλλων συνεργαζόμενων φορέων.

Το όνομα
Το «World Athletics» είναι το νέο όνομα που στηρίζεται στη μεταρρυθμιστική ατζέντα των τελευταίων τεσσάρων χρόνων και εντάσσεται στην προσπάθεια της IAAF να δημιουργήσει ένα σύγχρονο, θετικό και ανταγωνιστικό πρόσωπο για το σύνολο των αγωνισμάτων του στίβου. Το συμβούλιο συμφώνησε ότι το νέο εμπορικό όνομα θα συμβάλλει στην προβολή του αθλήματος σε μεγαλύτερο κοινό και θα βοηθήσει την IAAF να επικοινωνήσει καλύτερα το ρόλο της ως επικεφαλής φορέα του πιο συμπεριληπτικού αθλήματος που υπάρχει.

Το λογότυπο
Ως προς το νέο λογότυπο, αποτελείται από τρία στοιχεία: α) το γράμμα W τόσο λόγω του «World» όσο και επειδή γραφιστικά θυμίζει τα χέρια ενός αθλητή που πανηγυρίζει τη νίκη του, β) το γράμμα «Α» που πέρα από το «Athletics» αντιπροσωπεύει τη συγκέντρωση του αθλητή στην πορεία της προετοιμασίας του και γ) ένα τόξο πάνω από τα δύο γράμματα που συμβολίζει την παγκόσμια ενότητα της κοινότητας του στίβου. Το λογότυπο επίσης περιλαμβάνει και ένα στοιχείο κίνησης το οποίο παρουσιάζεται γραφιστικά με ένα κουλουάρ σε ανοδική πορεία, το οποίο συμβολίζει τη συνεχή επιθυμία του αθλητή στίβου να ξεπεράσει τα όριά του. Το σχέδιο αντικατοπτρίζει την ενέργεια που υπάρχει και στις τέσσερις κατηγορίες αγωνισμάτων, τους δρόμους, τα άλματα, τις ρίψεις και το βάδην.

«Ελπίζουμε ότι το νέο brand θα προσελκύσει τη νέα γενιά του παγκόσμιου στίβου. Το όνομα θα μπορέσει να αναδείξει καλύτερα την παγκόσμια ομοσπονδία στον ψηφιακό κόσμο ενώ παράλληλα καθρεφτίζει και την δυναμική φύση του αθλήματος.» είπε ο πρόεδρος Σεμπάστιαν Κόε, ενώ με τη σειρά του ο CEO Τζον Ρίτζεον είπε: «Η IAAF μπορεί να έχει ήδη 100 χρόνια ζωής, το όνομά της όμως δεν είναι αναγνωρίσιμο από τον κόσμο εκτός του στίβου. Η νέα ταυτότητα δημιουργεί ένα σύμβολο που μπορεί να σταθεί από μόνο του και καθιστά πιο εύκολη τη συνεργασία με φορείς και διοργανώσεις.»

Οι διαδικασίες για την τελική εφαρμογή θα αρχίσουν μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Ντόχα τον Οκτώβριο.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/