Την εταιρεία που έχει από τα καλύτερα ρεκόρ σε επιτυχημένες καμπάνιες διεκδίκησης Ολυμπιακών Αγώνων προσέλαβε η οργανωτική επιτροπή του Λος Άντζελες 2024 για να τη βοηθήσει στη «μάχη» με το Παρίσι.
Η Weber Shandwick που έχει αντικείμενο την επικοινωνία, είχε στηρίξει τις επιτυχημένες υποψηφιότητες του Σότσι το 2014 (χειμερινοί), του Τόκιο το 2020 (θερινοί) και του Πεκίνου το 2022 (χειμερινοί) έχοντας εμπειρία 20 ετών στηρίζοντας πόλεις που διεκδικούν Ολυμπιακούς.
Στόχος της Weber Shandwick είναι να ξεκινήσει καμπάνια στις «αγορές που θεωρούνται κλειδιά για τη διεκδίκηση των αγώνων. Η διαδικασία έχει ξεκινήσει από τις 3 Φεβρουαρίου όταν οι δύο πόλεις (Λος Άντζελες και Παρίσι) κατέθεσαν και τον τρίτο φάκελο στη ΔΟΕ.
Θυμίζουμε ότι αυτοί που αποφασίζουν είναι οι «αθάνατοι» (97 σήμερα). Η ψηφοφορία θα διεξαχθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο (13) στη Λίμα του Περού και πολύ σημαντικό ρόλο στη διαδικασία θα παίξει ο σεΐχης Αχμάντ Αλ Φαχάντ Αλ Σαμπάχ o οποίος ελέγχει σημαντικό αριθμό ψηφοφόρων.
Το Λος Άντζελες παραμένει το μεγάλο φαβορί, με το Παρίσι ωστόσο να έχει και αυτό αρκετές πιθανότητες.
Σήμερα το δημοτικό συμβούλιο της Βουδαπέστης αποφάσισε να αποσύρει την υποψηφιότητα για τους Αγώνες του 2024 και τυπικά.