Connect with us

STORY

Και τρίτο μονοθέσιο!

Published

on

Χθες ο Μπέρνι Έκλστοουν δήλωσε πως σκέφτεται να θέσει εκτός πρωταθλήματος το γκραν πρι της Μόντσα και σήμερα να μείνουν οκτώ ομάδες με τρία μονοθέσια η κάθεμια. Δικό του είναι το πρωτάθλημα, ότι θέλει κάνει.

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Οι γκρίνιες των μικρών ομάδων της φόρμουλα ένα, συνεχώς αυξάνονται καθώς δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στο ιδιαίτερα υψηλό κόστος για να διατηρηθούν στο πρωτάθλημα και να είναι και ανταγωνιστικές. Το μεγάλο αφεντικό, αποφάσισε να τους απειλήσει και να δηλώσει ξεκάθαρα, πως προτιμά ένα πρωτάθλημα με οκτώ ομάδες και 24 μονοθέσια.
Η μείωση του κόστους, βρίσκεται στην ατζέντα της φόρμουλα ένα τα τελευταία τρία χρόνια, όμως ο Έκλστοουν αρνείται πεισματικά να δεχθεί περικοπές καθώς θεωρεί πως θα ζημιώσουν την εμπορική αξία της φόρμουλα ένα. «Πρέπει να σταματήσουν να γκρινιάζουν. Όποιος δεν μπορεί να πληρώσει, να τα παρατήσει και να φύγει. Είμαι έτοιμος για ένα πρωτάθλημα οκτώ ομάδων και τρίων μονοθέσιων για την κάθε μία» δήλωσε ο Έκλστοουν και συμπλήρωσε, «Τί είναι προτιμότερο; Να έχουμε τρίτο μονοθέσιο της Φεράρι ή την ομάδα της Κάτερχαμ; Η Φεράρι μπορεί να βρει επιπλέον χορηγούς στις ΗΠΑ, χρησιμοποιώντας Αμερικανό πιλότο στο τρίτο μονοθέσιο της. Οι μικρές ομάδες τί μπορούν να κάνουν. Η Κάτερχαμ για παράδειγμα έχει επενδύσει τόσα χρήματα, όσο περίπου χρειάζεται για να πληρώσει τους οδηγούς της. Έτσι δεν πρόκειται ποτέ να γίνει ανταγωνιστική».
Αν και η ομάδα της Χάας θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα από το 2016, υπάρχουν ήδη φήμες πως ακόμα μία νέα ομάδα θα διεκδικήσει τη συμμετοχή της στη φόρμουλα 1. Ποιο είναι το κόστος για τη δημιουργία μια ανταγωνιστικής ομάδας, σύμφωνα με τον Μπέρνι Έκλστοουν; «Για να αγοράσεις μια ομάδα και όλες τις εγκαταστάσεις των δοκιμών, χρειάζεσαι 150.000.000 ευρώ. Μετά πρέπει να βρεις τους πιλότους και τους τεχνικούς για να σου φτιάξουν το μονοθέσιο. Οι καλοί είναι λίγοι και κοστίζουν ακριβά».
Να σημειωθεί πως η ομάδα της Φεράρι, υποστηρίζει με θέρμη το σχέδιο του επιπλέον αγωνιστικού μονοθέσιου.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/