Connect with us

ΠΕΚΙΝΟ 2015

Καινοτομίες για το ίματζ!

Published

on

Υποθέτω οι λίγοι Έλληνες που είχαν την τύχη να είναι στη Φωλιά του Πουλιού και οι χιλιάδες που είδαν τους αγώνες του Πεκίνου από την τηλεόραση θα είδαν την καινοτομία στην παρουσίαση των φιναλίστ ομάδων των σκυταλοδρομιών, που είχε κάτι από σόου και επίδειξη μόδας!

του Γιάννη Μαμουζέλου
Δημοσιογράφου, Μέλους ΔΣ ΣΕΓΑΣ

Την προσέξατε, αλλά ίσως επικεντρωμένοι στο αγωνιστικό μέρος δεν αφήσατε τη σκέψη σας να μείνει πολύ στα μηνύματα της εικόνας που είδαμε όλοι.
Βρίσκω λοιπόν την ευκαιρία να επισημάνω ότι οι επιταγές της εποχής, η βελτίωση της φυσικής αλλά και της τηλεοπτικής εικόνας για τους θεατές στο στάδιο και στο σπίτι ή άλλους χώρους, οδήγησαν στην καινοτομία που παρακολουθήσαμε και σίγουρα μάς εξέπληξε ευχάριστα.
Είναι προφανές ότι αναζητούνται τρόποι να κάνουν το άθλημα ακόμη πιο ενδιαφέρον και ζωντανό τόσο για τους θεατές που βρίσκονται σ’ ένα στάδιο όσο και για τα εκατομμύρια που βλέπουν τους αγώνες από την τηλεόραση. Και ένας πολύ καλός τρόπος ήταν η θεατρική παρουσίαση των τετράδων κάθε χώρας στις σκυταλοδρομίες!
Κάτι που ουσιαστικά δεν γινόταν, καθώς όταν οι ομάδες έμπαιναν με μορφή μίνι παρέλασης στο στίβο ο κόσμος έβλεπε τους αθλητές ή τις αθλήτριες με τις φόρμες και μετά μόνο τη σύνθεσή τους στην τηλεοπτική παρουσίαση…
Τώρα όλοι είχαν την ευκαιρία να συγκρατήσουν κάτι παραπάνω από τον καθένα μαζί με τ’ όνομά του και ασφαλώς να χαρούν με τις λιγότερο ή περισσότερο ευφάνταστες performance που είχαν σχεδιάσει άνδρες και γυναίκες λίγο πριν τις κούρσες… Ένας τρόπος να διώξουν και οι πρωταγωνιστές το άγχος πριν την μεγάλη προσπάθεια!
Ασφαλώς θα προσέξατε και κάτι άλλο… Οι πανηγυρισμοί των νικητών, με τις σημαίες, τις φωτογραφήσεις κ.α., είναι πλέον ένα μέρος του σόου στο στίβο! Ο κόσμος συμμετέχει, οι κάμερες (φωτογραφικές και τηλεοπτικές) αποτυπώνουν και το πάρτι παίρνει μια άλλη διάσταση.
Βλέπετε οι ειδικοί του θεάματος και του μάρκετινγκ έχουν βάλει τις σκέψεις τους και έχουν καθοδηγήσει τις αθλητικές ομοσπονδίες και αρχές σε ένα νέο δρόμο τις αθλητικές διοργανώσεις, με καινοτομίες που χωρίς να θίγουν την ουσία και φύση του αθλήματος δημιουργούν ωραιότερη ατμόσφαιρα και αυξάνουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή του κοινού, ακόμη κι από μακριά!
Κάτι -όχι σ’ αυτό το βαθμό- που πρέπει να δούμε με προσοχή και στους μικρότερους αγώνες και φυσικά στην Ελλάδα. Τα λεγόμενα χάπενινγκς και η “εικόνα” των αγώνων θα αποτελέσουν μελλοντικά ένα κίνητρο για τους αθλούμενους και τους θεατές. Αναζητούνται ιδέες λοιπόν…

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/