Connect with us

OLYMPICS

Μηνύματα από ΕΟΕ-Καλλιμάρμαρο

Published

on

Το κίνητρο των Βρετανών μπορεί και να μην είναι τόσο αθώο από τη στιγμή που η Αμάλ Αλαμουντίν Κλούνεϊ ανέλαβε να διεκδικήσει για λογαριασμό της Ελλάδας την επιχείρηση για να επιστρέψουν στη βάση τους τα μάρμαρα που έκλεψε από τον Παρθενώνα ο Τόμας Μπρους, 7ος Κόμης του Έλγιν.

του Σταύρου Γεωργακόπουλου
[email protected]

Ανεξάρτητα από το κίνητρο, όμως, η ουσία είναι ότι η βρετανική πρεσβεία στην Ελλάδα διοργάνωσε ημερίδα με θέμα «Ανάπτυξη και Αειφορεία Μουσείων και Χώρων Πολιτισμού». Έτσι, έδωσε την ευκαιρία στην ΕΟΕ να παρουσιάσει με παραστατικά και ακριβή στοιχεία τις δυνατότητες που παρέχει το Παναθηναϊκό Στάδιο από το 2010 όταν άνοιξε τις πόρτες του στο ευρύ κοινό.
«Αρχικά, για να φθάσουμε στην επιτυχία του εγχειρήματος, καταρτίσαμε στην ΕΟΕ ένα σχέδιο που είχε στόχους, βήματα και μετρήσιμους μηνιαίους και ετήσιους δείκτες επισκεψιμότητας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κοσμήτορας του Καλλιμάρμαρου και μέλος της ΕΟΕ, ο Μιχάλης Φυσεντζίδης. Στη συνέχεια παρουσίασε τα στοιχεία που επιβεβαίωναν την εξαιρετική δουλειά που γίνεται απ’ όλους όσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια να αξιοποιήσουν το Παναθηναϊκό Στάδιο, στο οποίο γεννήθηκαν οι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες. Από το 2010, το Καλλιμάρμαρο είναι ανοιχτό 365 ημέρες το χρόνο και η περιήγηση στο εσωτερικό του πραγματοποιείται με ηλεκτρονικό σύστημα ακουστικής ξενάγησης σε δέκα γλώσσες. Στην τετραετία που έχει μεσολαβήσει, την πύλη του πέρασαν περισσότερα από 500.000 άτομα που έβαλαν την Αθήνα στους πιο δημοφιλείς ταξιδιωτικούς προορισμούς!
«Είμαστε εδώ για να μοιραστούμε μία μεγάλη εμπειρία, μία εμπειρία χειραφέτησης των πολιτιστικών χώρων», δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού, Κωνσταντίνος Τασούλας. Έστειλε, δηλαδή, και το μήνυμα της κυβέρνησης προς όλους εκείνους που αμφισβητούν τη δυνατότητα της Ελλάδας να αξιοποιήσει τα μνημεία της είτε εκείνα παραμένουν στην επικράτεια της χώρας είτε εκτίθενται από όσους τα καπηλεύθηκαν. Ανάμεσα στο ακροατήριο, άλλωστε, βρίσκονταν επιφανείς Βρετανοί, όπως η Άννα Έιβις, διευθύντρια του τμήματος Πολιτισμού του Υπουργείου Πολιτισμού της Βρετανίας

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/