Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Τόμπσον εναντίον ΗΠΑ και στο βάθος Σκίπερς

Published

on

Μπορεί ο Μπολτ να είναι απών από το παγκόσμιο πρωτάθλημα των σκυταλοδρομιών στο Νασάου, η γυναίκα – σταρ των σπιντ όμως είναι παρούσα. Η Ελέιν Τόμπσον θα ηγηθεί της προσπάθειας να διατηρήσει η Τζαμάικα τον τίτλο στα 4Χ100μ. των γυναικών.

Έχοντας κάνει θραύση σρτο Ρίο με τα δύο χρυσά που κέρδισε σε 100μ. και 200μ. 28 χρόνια μετά τη Φλόρενς Γκρίφιθ Τζόινερ που τα είχε καταφέρει στη Σεούλ, η Τόμπσον είναι το μεγάλο όνομα του αγωνίσματος. Ξεκίνησε φέτος εντυπωσιακά, κάνοντας 10.75 στα 100μ. (με +2,2 άνεμο) και έδειξε ότι φέτος μπορεί να τρέξει πιο γρήγορα.
Στους Αγώνες του Ρίο, η Τζαμάικα ήταν δεύτερη και στο Νασάου θα παρατάξει την ίδια ομάδα. Μαζί με την Τόμπσον θα τρέξουν η Κριστάνια Γουίλιαμς Σασαλί Φορμπς και Σιμόν Φέισι (οι δύο τελευταίες έτρεξαν μόνο στα προκριματικά).
Από την πλευρά τους οι ΗΠΑ ποντάρουν στην παγκόσμια πρωταθλήτρια και χρυσή Ολυμπιονίκη του… μήκος, Τιάνα Μπαρτολέτα η οποία κέρδισε το χρυσό στο Ρίο και με την ομάδα 4Χ100μ. Την περασμένη εβδομάδα έτρεξε το πρώτο της 100αρι κάνοντας 11.08. Μαζί της θα είναι η πολύ δυνατή Ίγκλις Γκάρντνερ (μέλος της ομάδας του Ρίο), η Τζίνα Πραντίνι (2η στο Πεκίνο) και η Μόλολεϊκ Ακινόσαν που έτρεξε στα προκριματικά του Ρίο.
Θέση στο βάθρο θα διεκδικήσει και το Τρίνινταν και Τομπάγκο που ήταν τρίτο τόσο το 2014 όσο και το 2015 που κατεβάζει την ομάδα (Χάκετ, Τόμας, Άιε, Μπαπτίστ και Σεντ Φορτ) που κέρδισε το χάλκινο στο Πεκίνο.
Η Ολλανδία έχοντας τη Σκίπερς στη σύνθεση της, ελπίζει τουλάχιστον σε εθνικό ρεκόρ αλλά ίσως κάνει και την έκπληξη στην τρίτη θέση.
Να υπενθυμίσουμε ότι όπως στους άνδρες, έτσι και στις γυναίκες οι οκτώ φιναλίστ του τελικού προκρίνονται αυτομάτως στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Λονδίνου.

Η κούρσα των 4Χ100μ. του 2015 στο Νασάου

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/