Ήταν 31 Δεκεμβρίου 2003 όταν ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση της περιμετρικής πίστας στίβου 200μ στο κλειστό της Παιανίας και το «Σπίτι του βόλεϊ» απέκτησε συγκάτοικο. Είκοσι χρόνια αργότερα, ο στίβος θα επιστρέψει στο κλειστό.
Μπορεί ο υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης να αναφέρεται συχνά στις μεταρρυθμίσεις που πέρασε στον αθλητισμό, τις πετυχημένες διοργανώσεις και την αναβάθμιση του ΕΟΚΑΝ, όμως η μεγαλύτερη του επιτυχία θα είναι η επαναλειτουργία του κλειστού της Παιανίας και ο λόγος είναι απλός. Όλοι οι προκάτοχοι του από το 2011 και μετά, υφυπουργοί και ΓΓΑ, προσπάθησαν να δώσουν λύση και απέτυχαν. Και η επιτυχία για το στίβο θα είναι μεγαλύτερη καθώς οικειοποιείται μια εγκατάσταση που αρχικά η κυριότητα της βρισκόταν στην ομοσπονδία του βόλεϊ. Η ΕΟΠΕ ήταν η εργοδότρια του έργου, αυτή που παρέλαβε το 2003 και αυτή που χρεώθηκε έξοδα που από ένα σημείο και μετά δεν κατέβαλε και άρχισαν οι κατασχέσεις από τους προμηθευτές.
Με τρεις κινήσεις το… έσωσε ο Αυγενάκης
Η συγκυρία (έργο Ελληνικού) και η βούληση (Αυγενάκης) έδωσαν τη λύση για να λυθεί ο Γόρδιος δεσμός της Παιανίας και όλα έγιναν με τρεις απλές κινήσεις. Με νομοσχέδιο η κυριότητα της εγκατάστασεις πέρασε στην ευθύνη του υφυπουργείου αθλητισμού. Αμέσως τη χρεώθηκε διοικητικά η διεύθυνση του ΟΑΚΑ που είναι η πλέον πετυχημένη στη διαχείρηση των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων. Η τρίτη κίνηση είναι η συμφωνία με τη Lamda Development για την αποκατάσταση αλλά και αναβάθμιση των εγκαταστάσεων της Παιανίας.
Εγκαταστάσεις που περιλαμβάνουν το κυρίως κλειστό που διαθέτει την περιμετρική πίστα στίβου 200μ και 3.000 θέσεις για θεατές, το βοηθητικό κλειστό προπονητήριο του βόλεϊ, ξενώνες για τους αθλητές και μια μεγάλη έκταση για στάθμευση αυτοκινήτων. Η εικόνα των εγκαταστάσεων θα αλλάξει καθώς σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Sportsfeed θα υπάρξουν και νέες κατασκευές, ενώ στίβος με το βόλεϊ δε θα είναι τα μοναδικά αθλήματα που θα φιλοξενηθούν στην Παιανία που ο στόχος είναι να γίνει πραγματικά ένα κέντρο υψηλού αθλητισμού και όχι τουριστικό θέρετρο και κέντρο αναψυχής…
Βελτίωση των συγκοινωνιών
Η απόσταση της Παιανίας από την Αγία Παρασκευή είναι 40 λεπτά με τις συγκοινωνίες. Ωστόσο η… επανεκκίνηση των εγκαταστάσεων θα σημάνει και την αναβάθμιση των συγκοινωνιών της περιοχής που είναι σαφώς καλύτερες από το 2003 όταν και παραδόθηκε το έργο, αλλά και πάλι δεν επαρκούν. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι θα υπαρξούν προσθήκες και το πλάνο είναι οι εγκαταστάσεις να είναι προσβάσιμες απευθείας από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία με τη Lamda Development για το ανταποδοτικό κομμμάτι του έργου στο Ελληνικό, θα γίνουν και οι επίσημες ανακοινώσεις.