Ο Σεμπάστιαν Κόου βρίσκεται στο Πράβετς για να παρακολουθήσει το βαλκανικό πρωτάθλημα και, φυσικά, έκανε και τιμητικά απονομές στους νικητές. Μεταξύ αυτών και η απονομή του χρυσού μεταλλίου της Ειρήνης Βασιλείου και του ασημένιου στην Ελένη Αρτυματά.