Connect with us

TOKYO 2020

Άνοιξε ο δρόμος σε προσωπικούς χορηγούς κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών!

Published

on

Κέρδισαν το άρθρο 40 οι Γερμανοί αθλητές για την προώθηση των χορηγών τους κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων.

της Πηνελόπης Γκιώνη
[email protected]

Το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Γραφείο έκρινε πως η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και η Γερμανική Συνομοσπονδία Ολυμπιακών Αγώνων (DOSB) θα υπόκεινται στους τοπικούς νόμους, γεγονός που δίνει μια σαφή νίκη στους Γερμανούς αθλητές. Η απόφαση στοχεύει στο άρθρο 40 του κώδικα της ΔΟΕ, το οποίο εμποδίζει τους αθλητές να επιτρέπουν τη χρήση τους για τη διαφήμιση κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Το άρθρο 40 ορίζει ότι «Εκτός αν επιτρέπεται από το Εκτελεστικό Συμβούλιο της ΔΟΕ, κανένας αγωνιζόμενος, προπονητής, εκπαιδευτής ή υπάλληλος που συμμετέχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες μπορεί να επιτρέψει στο πρόσωπο, το όνομα, την εικόνα ή τις αθλητικές παραστάσεις του να χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων».
Σε δήλωσή από εκπρόσωπο της ΔΟΕ, ο οργανισμός δήλωσε ότι «λαμβάνει υπό σημείωση την απόφαση δέσμευσης» και εξέφρασε την ικανοποίησή του για τους αναθεωρημένους κανόνες των κοινωνικών μέσων που «θα ισχύουν στη Γερμανία τουλάχιστον μέχρι το τέλος των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων 2026». Με την απόφασή της, το γερμανικό ομοσπονδιακό γραφείο αναγνώρισε ότι υπάρχουν βάσιμοι λόγοι για περιορισμό των ευκαιριών διαφήμισης ατομικών αθλητών προκειμένου να διασφαλιστεί η συνεχής οργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων”, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της ΔΟΕ ενώ συνέχισε «ταυτόχρονα, οποιαδήποτε εφαρμογή του άρθρου 40 σε εθνικό επίπεδο πρέπει αναγκαστικά να λαμβάνει υπόψη όλους τους ισχύοντες νόμους και κανονισμούς καθώς και τη σχετική νομολογία, στην προκειμένη περίπτωση, συγκεκριμένη γερμανική νομολογία».
Οι αθλητές έχουν προσπαθήσει από καιρό να χαλαρώσουν το άρθρο 40, υποστηρίζοντας ότι τους στερεί τη μεγαλύτερη ευκαιρία τους αξιοποιώντας την πλατφόρμα που παρέχουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Η ΔΟΕ έχει αντιταχθεί ότι το άρθρο 40 προστατεύει την αποκλειστικότητα των Ολυμπιακών Αγώνων, η οποία ξεπερνά τους αθλητές. Πλέον, οι αθλητές μπορούν να δημοσιεύσουν χρησιμοποιώντας τις λέξεις «μετάλλιο», «χρυσό», «ασήμι», «χάλκινο», «χειμερινοί ή καλοκαιρινοί αγώνες», σύμφωνα με έκθεση του Reuters.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr