Οι Γερμανοί αποφάσισαν να ποινικοποιήσουν το ντόπινγκ στέλνοντας τους παραβάτες φυλακή και η WADA αποφάσισε τον αυτόματο 4ετή αποκλεισμό. Όλα αυτά από την 1η Ιανουαρίου 2015...