Connect with us

STORY

Η ψυχολογία στο σχεδιασμό κουλοχέρηδων: Πώς κεντρίζουν το ενδιαφέρον των παικτών 

Published

on

Τα παιχνίδια που μπορούν να βρουν οι παίκτες στα καζίνο είναι ένας εξαιρετικά δημοφιλής τρόπος διασκέδασης, καθώς συνδυάζει την ενασχόληση με διασκεδαστικά παιχνίδια με ην προοπτική κέρδους. Ειδικά από τη στιγμή που μπήκαν στη ζωή μας τα διαδικτυακά καζίνο, παιχνίδια όπως οι κουλοχέρηδες έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ σε σύγκριση με αυτό που ήταν στο παρελθόν. Το απλό παιχνίδι με τους τρεις τροχούς έχει εξελιχθεί και μεταλλαχθεί πάρα πολύ. Πλέον οι κουλοχέρηδες είναι σύγχρονα παιχνίδια τα οποία διαθέτουν πολύ εντυπωσιακά γραφικά, ήχους βασίζονται πάνω σε συγκεκριμένα θέματα που αλλάζουν την πλοκή και γενικώς θυμίζουν πολύ περισσότερο video games, διατηρώντας ωστόσο τα βασικά του στοιχεία.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι στα online casino οι παίκτες μπορούν να βρουν πρόσβαση σε χιλιάδες κουλοχέρηδες που αντλούν θεματολογία από διάφορα θέματα και έχουν ξεχωριστές λειτουργίες και χαρακτηριστικά που τα κάνουν να διαφέρουν. Για παράδειγμα, μπορείτε να επισκεφτείτε το καζίνο GGbet το οποίο είναι από τα πιο ποιοτικά και δημοφιλή της αγοράς. παίξτε στο καζίνο GGbet με κάποιον από τους χιλιάδες κουλοχέρηδες που διαθέτει, είτε από τον υπολογιστή σας είτε από το κινητό, και ζήστε συναρπαστικές στιγμές gaming κυνηγώντας ταυτόχρονα και μεγάλα κέρδη! 

Ο σχεδιασμός των παιχνιδιών

Οι κουλοχέρηδες είναι μια πολύ ιδιαίτερη κατηγορία παιχνιδιών. Το gameplay και γενικότερα ο σχεδιασμός των παιχνιδιών έχει εξελιχθεί πάρα πολύ, ωστόσο, υπάρχουν συγκεκριμένες κατηγορίες παιχνιδιών που είναι πιο δημοφιλείς από άλλες. Και, φυσικά, τόσο οι εταιρείες παραγωγής όσο και τα καζίνο, παρακολουθούν στενά τις τάσεις της αγοράς, προκειμένου να προσφέρουν πάντα στους παίκτες τους τόσο μεγάλη ποικιλία, όσο και δημοφιλείς τίτλους.

Πολλά δημοφιλή slots αντλούν θεματολογία μεταξύ άλλων από:

  • Αρχαίους πολιτισμούς
  • Fantasy
  • Ταινίες
  • Βιβλία
  • Μουσική
  • Φρουτάκια

Η ψυχολογία στην υπηρεσία των δημιουργών

Τα θέματα μπορεί να είναι απλά, ωστόσο η διαδικασία με την οποία τα αξιοποιούν οι δημιουργοί μόνο απλή δεν είναι. Για την ακρίβεια, οι σχεδιαστές επιστρατεύουν ακόμη και την… ψυχολογία, με διπλό στόχο: Να κατανοήσουν ακόμη περισσότερο τους παίκτες ώστε αφενός να εντοπίσουν τους τομείς στους οποίους πρέπει να εστιάσουν και αφετέρου να αναγνωρίσουν τις νέες τάσεις και να μπορέσουν να τις εφαρμόσουν καλύτερα στα παιχνίδια τους.

Ο σχεδιασμός των παιχνιδιών, λοιπόν, μόνο τυχαίος δεν είναι και ο στόχος είναι να κρατήσει το ενδιαφέρον των παικτών. Ορισμένα από τα σημεία στα οποία η επιστήμη της ψυχολογίας έχει βοηθήσει τις εταιρείες, είναι τα εξής:

Κίνητρα και στόχοι

Η προοπτική του κέρδους στο τέλος του παιχνιδιού δεν αποτελεί από μόνη της έναν παράγοντα που θα κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον των παικτών. Έτσι, οι σχεδιαστές φροντίζουν να κάνουν τα παιχνίδια τους πιο ενδιαφέροντα, ενσωματώνοντας σε αυτά ξεχωριστούς στόχους σε διαφορετικά επίπεδα. Αυτοί οι στόχοι μπορεί να είναι νίκες που φέρνουν μικρά ποσά, είτε μπόνους, είτε μια σειρά από στόχους που μπορούν στο σύνολό τους να ξεκλειδώσουν ένα άλλο επίπεδο στο παιχνίδι όπου θα υπάρχουν ειδικές λειτουργίες. Πρόκειται για έναν παράγοντα που υποκινεί τους παίκτες ώστε να επιδιώξουν την επίτευξη περισσότερων κερδών. Η δημιουργία όλων αυτών των επιπέδων είναι καλά σχεδιασμένη και αξιοποιείται στο έπακρο.

Γραφικά

Δεν είναι καθόλου αμελητέος παράγοντας. Μπορεί η βασική αρχή του παιχνιδιού να παραμένει απλή (ο συνδυασμός συμβόλων πάνω σε μια γραμμή), αλλά τα γραφικά δεν θυμίζουν σε τίποτα τα πρώτα κλασσικά παιχνίδια. Αντιθέτως οι σύγχρονοι κουλοχέρηδες μοιάζουν πολύ περισσότερο με video games, έχοντας εντυπωσιακά γραφικά, εικόνες, καθώς και βίντεο τα οποία εναλλάσσονται. Άλλωστε, τόσο οι υπολογιστές όσο και οι φορητές συσκευές που χρησιμοποιούν οι παίκτες μπορούν να υποστηρίξουν τα εξελιγμένα γραφικά. Παράλληλα, όλο αυτό δίνει στις στους παραγωγούς των παιχνιδιών και τη δυνατότητα να ενσωματώσουν περισσότερη πλοκή στα παιχνίδια τους.

Ήχοι

Ο σχεδιασμός του ήχου είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας στο πώς οι σχεδιαστές των παιχνιδιών αξιοποιούν την ψυχολογία για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των παικτών. Έρχονται να συμπληρώσουν τα γραφικά και τις εικόνες, ενώ βοηθούν ακόμη περισσότερο στη δημιουργία διακριτών επιπέδων στα παιχνίδια. Έτσι, ακούγονται έντονοι και ενθαρρυντικοί ήχοι κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού και όταν ένας παίκτης κερδίζει, συμβάλλοντας στη δημιουργία θετικής ψυχολογίας.

Κοινωνικότητα

Ο ανταγωνισμός κάνει πάντα καλό και κεντρίζει το ενδιαφέρον. Όλοι θέλουν, άλλωστε, να είναι οι καλύτεροι σε κάτι και τα παιχνίδια καζίνο δεν αποτελούν εξαίρεση. Μόνο τυχαίο δεν είναι, υπό το πρίσμα αυτό, το γεγονός ότι τα καζίνο διοργανώνουν (πολλές φορές σε συνεργασία με συγκεκριμένους παρόχους) διαγωνισμούς και τουρνουά για συγκεκριμένα παιχνίδια ή κατηγορίες παιχνιδιών. Οι παίκτες κυνηγούν έτσι και τα ακόμη μεγαλύτερα κέρδη, όσο και τον άτυπο τίτλο του «πρωταθλητή». Σημειώνεται ότι πολλά παιχνίδια είναι και συνδεδεμένα μεταξύ τους. Αυτό δίνει διάφορες δυνατότητες, όπως την επικοινωνία των παικτών μέσω chat ή τη συγκέντρωση μεγάλων μπόνους μέσω προοδευτικών τζακ ποτ. 

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/