STORY
Κούπα από χέρι Ολυμπιακού!
Published
10 έτη πρινon

Όποια… κούπα κι αν σηκώσεις (ανεξαρτήτου αθλήματος και διοργάνωσης) τις περισσότερες φορές το όνομα «Ζευς» θα δεις από κάτω. Τί ομάδα όμως είναι ο άνθρωπος που μοιράζει τα κύπελλα στις ομάδες και θα δώσει και αυτό στο φάιναλ φορ του βόλεϊ.
των Δημήτρη Τυχάλα – tihalas@sportsfeed.gr
Σταύρου Γεωργακόπουλου – georgakopoulos@sportsfeed.gr
Φέρτε στο μυαλό σας τις εικόνες από διάφορες απονομές, θυμηθείτε κάποια μεγάλη στιγμή της αγαπημένης σας ομάδας και δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχετε… φωτογραφήσει κι εσείς την βάση της κούπας που πανηγυρίσατε και η οποία έγραφε το όνομα «Ζεύς». Της εταιρείας που κυριαρχεί στον συγκεκριμένο χώρο των επάθλων-κυπέλλων-αναμνηστικών και είναι αυτή που κατασκεύασε και την κούπα που θα δοθεί στον φετινό κυπελλούχο του βόλεϊ.
Με έδρα τον Άλιμο, η «Ζευς» κατάφερε να γίνει… υπεπρωταθλήτρια στην κατασκευή επάθλων για κάθε αγώνισμα! Από το 1978 που δραστηριοποιείται στις απονομές, η εταιρία. Έπειτα από τρία χρόνια εντάχθηκε στο έμψυχο δυναμικό ο σημερινός ιδιοκτήτης της, Δημήτρης Λουμπαρδιάς. Αρχικά εργαζόταν… part time για να προσθέτει κάποια χρήματα στον φοιτητικό προϋπολογισμό του! «Όταν ήμουν φοιτητής γνωρίστηκα στο γήπεδο με τον τότε ιδιοκτήτη και επειδή η δουλειά ήταν στην γειτονιά μου ξεκίνησα να δουλεύω παρτ τάιμ. Τελειώνοντας τις σπουδές μου και το μεταπτυχιακό στην διοίκηση επιχειρήσεων στην Γερμανία μου πρότεινε να ασχοληθώ κι αφού συμφωνήσαμε ότι θα την μετατρέψουμε σε μια επιχείρηση με προοπτικές, ξεκίνησα την ουσιαστική μου ενασχόληση», εξηγεί στο Sportsfeed ο Λουμπαρδιάς ο οποίος συμπληρώσει φέτος 33 χρόνια στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Στην αρχική πενταετία της λειτουργίας της, η «Ζευς» πρωτοτύπησε με την εισαγωγή από τις Ηνωμένες Πολιτείες των μπρούτζινων αγαλματιδίων, τα οποία καθιέρωσε στην ελληνική αγορά. Έτσι, άλλαξε σε μεγάλο βαθμό τα δεδομένα στις απονομές τροπαίων όπως τις γνωρίζαμε έως τότε. Τότε κέρδισε και τον πρώτο μεγάλο διαγωνισμό. Η εταιρία συνεργάστηκε με την oργανωτική επιτροπή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου, στους αγώνες του 1982 στην Αθήνα.
Από το 1984 η εταιρία μπήκε και στην ιταλική αγορά. Με εισαγωγή κυπέλλων που μέχρι τις μέρες μας κερδίζουν τις εντυπώσεις σε κάθε απονομή. Όλα αυτά τα χρόνια, ο Λουμπαρδιάς συνέχισε τη συνεργασία του με τη «Ζευς» παράλληλα με τις σπουδές του στη διοίκηση επιχειρήσεων. Τα χρήματα που έβγαζε τον βοήθησαν και για το μεταπτυχιακό του στο Μόναχο. Εκεί που κόλλησε για τα καλά το μικρόβιο της Μπάγερν. Της μίας από τις δύο ομάδες που υποστηρίζει. Η άλλη είναι ο Ολυμπιακός. Χωρίς, βέβαια, να σημαίνει κάτι η παρουσία του στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» με εισιτήριο διαρκείας. «Είμαι φίλος και με παλαιμάχους άλλων ομάδων, αλλά και με οργανωμένους οπαδούς. Με τους οποίους συνεργάζομαι και σε αρκετές περιπτώσεις πειράζουμε ο ένας τον άλλον έπειτα από κάποιον αγώνα», εξήγησε ο Λουμπαρδιάς στο Spotsfeed.
Ο σημερινός ιδιοκτήτης της «Ζευς» προχώρησε στο μεγάλο βήμα το 1997. Μέχρι τότε η εταιρία είχε εντάξει στο πελατολόγιό της σχεδόν όλες τις μεγάλες αθλητικές ομοσπονδίες. Με τη ΕΠΟ η συνεργασία άρχισε το 1978 και με εξαίρεση τέσσερις – πέντε σεζόν, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα τρόπαια και τα μετάλλια φτιάχνονται από τη «Ζευς». Το ίδιο συνέβη και με την ΕΠΑΕ, όπως αργότερα και με τη σούπερ λίγκα.
Στο μπάσκετ η συνεργασία άρχισε το 1990. Είχε προηγηθεί τέσσερα χρόνια πριν η είσοδος στο βόλεϊ. Και για να μην καταγράφουμε όλες τις ομοσπονδίες των Ολυμπιακών αθλημάτων και όχι μόνο, μας αρκεί να αποκαλύψουμε ότι από τη λίστα των πελατών απουσιάζουν η ποδηλασία, η κολύμβηση και το πόλο, καθώς επίσης και το χάντμπολ. Μοιραία, δεν μπορεί να υπολογίζει ούτε η ίδια η εταιρία πόσα τρόπαια έχω δώσει σε επίπεδο πανελληνίων πρωταθλημάτων και κυπέλλων, χωρίς βέβαια να παραβλέπουμε και τις συνεργασίες με όλες τις μικρότερες κατηγορίες.
Η κορύφωση της δραστηριότητας, βέβαια, καταγράφηκε το 2004. Μέσα από τη συνεργασία με την Ο.Ε. «Αθήνα 2004» των Ολυμπιακών Αγώνων και των Παραολυμπιακών. Επίσης η «Ζευς» συνεργάζεται και με τον ΣΕΓΑΣ για τα βραβεία στον ετήσιο Μαραθώνιο της Αθήνας. Στο πελατολόγιό της, όμως, βρίσκονται πολιτιστικές ομοσπονδίες, μορφωτικοί και πολιτιστικοί σύλλογοι, πολυεθνικές εταιρείες, ακόμα και διαφημιστικές μιας και η γκάμα των προϊόντων επεκτάθηκε σε κάθε είδους αναμνηστικό που μπορεί να προωθήσει μία ιδέα ή ένα γεγονός.
Η κρίση φυσικά και έχει επηρεάσει τη «Ζευς» όπως όλες τις εταιρίες. Αλλά ο Λουμπαρδιάς συνεχίζει την ανάπτυξη του χορηγικού προγράμματος σε όλη την Ελλάδα. Με παροχές σε αθλητικά σωματεία που δίνουν μεγάλη σημασία στις υποδομές, αλλά και σε πολιτιστικούς συλλόγους που φροντίζουν για τη διατήρηση της λαϊκής κληρονομιάς. «Αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη για τις συνεργασίες μας και ανταποδίδουμε τη στήριξη του αθλητικού κινήματος μέσα από τις χορηγίες», εξηγεί ο Λουμπαρδιάς, ο οποίος αισθάνεται υπερήφανος και για το ημερολόγιο που εκδίδει η εταιρία κάθε χρόνο. Ένα εύχρηστο και πρακτικό ημερολόγιο που έγινε θεσμός και όλοι περιμένουν τη θεματογραφία του που διαφέρει από χρονιά σε χρονιά και αφορά σε επιστημονικά επιτεύγματα σε ελληνικές προσωπικότητες διεθνούς κύρους, σε ήθη και έθιμα της πατρίδας μας, σε ηθοποιούς του ελληνικού κινηματογράφου και άλλων και συνεχίζουμε…
Το τρόπαιο του βόλεϊ
Το κύπελλο που θα δοθεί στην κυπελλούχο ομάδα ανδρών στο βόλεϊ, δε θα μπορούσε να μην είναι «Ζευς». «Το συγκεκριμένο σχέδιο είναι του 2014, το οποίο έχει σχεδιαστεί από την ιταλική εταιρία με την οποία συνεργαζόμαστε, αλλά έχουμε βάλει κι εμείς τις δικές μας πινελιές. Το σίγουρο είναι ότι αποτελεί ένα από τα κομμάτια μας που είναι best seller», εξηγεί στο Sportsfeed ο Δημήτρης Λουμπαρδιάς και πριν προλάβουμε να ρωτήσουμε συμπληρώνει: «Όταν δίνεται ένα κύπελλο για ένα τελικό διοργάνωσης οι ισορροπίες είναι λεπτές και πάντα προσέχουμε να μην έχει δοθεί ξανά κι αυτό ισχύει και στην περίπτωση του τελικού του βόλεϊ. Τώρα αν κάποιος μας το ζητήσει την επόμενη χρονιά τον ενημερώνουμε ότι έχει δοθεί και αλλού κι εκείνος αποφασίζει».
Το συγκεκριμένο σχέδιο που επιλέχθηκε δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο συμβολισμό, ωστόσο πρόκειται για μια μοντέρνα γραμμή κι αυτός είναι κι ο λόγος που προφανώς αποτελεί ένα από τα αγαπημένα προϊόντα της τελευταίας διετίας. «Γενικά οι κωνικές κούπες είναι αυτές που θεωρούνται old time classic, αλλά από κει και πέρα εμείς προσπαθούμε και στο πλαίσιο του ανταγωνισμού να βάλουμε και λίγη κουλτούρα στα σχέδια μας, να είναι λίγο διαφορετικά. Βέβαια αυτό δεν είναι εύκολο και πάντα κρατάμε κάποια σχέδια και για την επόμενη χρονιά».
Αν και Ολυμπιακός ο ίδιος, χαίρεται πάντα όποια και αν είναι η ομάδα που κατακτά τελικά το κύπελλο. «Την ομάδα μου την υποστηρίζω, όμως θεωρώ τον εαυτό μου πάνω απ’ όλα έναν υγιή φίλαθλο. Όταν όμως βλέπεις να σηκώνεται ένα κύπελλο που έχεις σχεδιάσει εσύ, δεν σε νοιάζει ποια είναι η ομάδα που το σηκώνει. Μετά από τόσα χρόνια στη δουλειά κι αμέτρητα κύπελλα, πιστέψτε με ότι ακόμη και τώρα σε κάθε απονομή ανατριχιάζω κι όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται νιώθω το κάθε κύπελλο σαν παιδί μου».
share this:
- Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για κοινοποίηση στο Twitter(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για κοινοποίηση στο LinkedIn(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για κοινοποίηση στο Pinterest(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Πατήστε για να μοιραστείτε στο WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για κοινοποίηση στο Tumblr(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για κοινοποίηση στο Pocket(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για κοινοποίηση στο Reddit(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
- Κλικ για αποστολή ενός συνδέσμου μέσω email σε έναν/μία φίλο/η(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
You may like
-
Ξεκινά προετοιμασία η Εθνική γυναικών
-
Βόλεϊ λιγκ ανδρών: Τεράστιος Παναθηναϊκός, ένα βήμα από τον τίτλο
-
Εθνική ανδρών: Εκπλήξεις και νέα πρόσωπα στις κλήσεις Χριστοφιδέλη
-
Παναθηναϊκός: Νέος πρόεδρος ο Βρανόπουλος, εκτός ΔΣ ο Αλαφούζος
-
Βόλεϊ λιγκ γυναικών: Πρωταθλητής ξανά ο Ολυμπιακός
-
Βόλεϊ λιγκ γυναικών: Ο Ολυμπιακός απέχει μια νίκη από τον τίτλο