Σε τέσσερα λογότυπα κατέληξαν οι Ιάπωνες διοργανωτές για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020, μετά το φιάσκο της αντιγραφής του αρχικού που αναγκάστηκαν να το αποσύρουν.
Υπό την απειλή αγωγών αλλά και τον παγκόσμιο διασυρμό για ένα θέμα που δε θα έπρεπε να απασχολεί κανέναν, οι Ιάπωνες αναγκάστηκαν να διεξάγουν διαγωνισμό για να καταλήξουν στο νέο λογότυπο το οποίο θα αποτελέσει το brand των Αγώνων. Μετά την ολοκλήρωση του ανοιχτού διαγωνισμού, όπως έκαναν και με τα σχέδια του Ολυμπιακού σταδίου μετά την απόρριψη λόγω κόστους της πρότασης της… συγχωρεμένης Χαντίντ, οι διοργανωτές του Τόκιο 2020, κατέληξαν σε οκτώ σχέδια (Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών),.