sportsfeed.gr
Τόκιο 2020: Ρεκόρ τηλεοπτικών διαφημιστικών εσόδων
Το απόλυτο ρεκόρ από διαφημιστικά έσοδα ξεπέρασε το NBC 4,5 μήνες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο. Ο παγκόσμιος τηλεοπτικός κολοσσός που αποτελεί και τον βασικό χρηματοδότη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, ανακοίνωσε ότι τα έσοδα που έχουν προκύψει από την πώληση τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου, έχουν ξεπεράσει το 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια! Αστρονομικό ποσό, […]