Της… ανατροπής έγινε στη Μίκρα, με την ομάδα βόλεϊ των γυναικών του Άρη να γνωρίζει δεύτερη εντός έδρας ήττα στο τάι μπρέικ και τον Ηλυσιακό να...
Μία εύκολη νίκη πρόσθεσε στο ενεργητικό της η ομάδα βόλεϊ των γυναικών του ΠΑΟΚ που επικράτησε 3-0 επί του Αιγάλεω στη Θεσσαλονίκη για την 3η αγωνιστική...