Μετά τον Τζιανμάρκο Ταμπέρι και ο Μουτάζ Εσά Μπαρσίμ αποφάσισε να μην κάνει κλειστό στίβο φέτος. Οι δυο χρυσοί Ολυμπιονίκες του Τόκιο στο ύψος των ανδρών...