Σε απίστευτα νούμερα έχουν φτάσει οι πωλήσεις διαφημιστικού χρόνου του αμερικάνικου δικτύου NBC ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο το 2020.
Το NBC που έχει τα δικαιώματα των αγώνων στις ΗΠΑ και αποτελεί και τον βασικό χρηματοδότη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, ανακοίνωσε πως οι συμφωνίες που έχουν κλειστεί μέχρι σήμερα για το διαφημιστικό χρόνο κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, έχουν ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο δολάρια. Το νούμερο είναι υπερβολικά μεγάλο και ενώ έχουμε μπροστά μας 6,5 μήνες μέχρι την έναρξη των Αγώνων.
Οι αξιωματούχοι του καναλιού δε θέλησαν να προχωρήσουν σε περισσότερες λεπτομέρειες αρκέστηκαν μόνο να αποκαλύψουν ότι η αύξηση επί της εκατό, συγκριτικά με τους Αγώνες του 2016 στο Ρίο, έχει φτάσει σε διψήφιο νούμερο.
Όλα αυτά και ενώ δε στους Αγώνες του Τόκιο δε θα υπάρχει Γιουσέιν Μπολτ, ούτε Μάικλ Φελπς.