Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Τρομερή αύξηση στη δημοφιλία του στίβου, δείχνουν τα στοιχεία της ΔΟΕ

Published

on

Αποτελεί κοινή παραδοχή πως ο στίβος είναι ο βασιλιάς των Ολυμπιακών Αγώνων, πλέον το επιβεβαιώνει και η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή με επίσημα στοιχεία.

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Στην αποκάλυψη των επίσημων στοιχείων προχώρησε ο ίδιος ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας στίβου (WA) Σεμπάστιαν Κόου, ο οποίος σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου με ΜΜΕ από όλο τον κόσμο τόνισε: «Ήμασταν το Νο1 άθλημα των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο. Με έχετε ακούσει να το λέω πολλές φορές, ιδιαιτέρως όταν βρίσκομαι στο περιβάλλον της ΔΟΕ και συνομιλώ με προέδρους από τα υπόλοιπα Ολυμπιακά αθλήματα. Την τελευταία εβδομάδα όμως, με τα στοιχεία που προκύπτουν από τις επιτροπές της ΔΟΕ, μπορώ να το επικαλούμαι πλέον έχοντας και τα αποδεικτικά. Υπάρχουν πολλά στοιχεία, όμως εγώ θα μοιραστώ μαζί σας τρία συγκεκριμένα. Αθροιστικά, είχαμε τις περισσότερες ώρες τηλεθέασης μακράν από το δεύτερο άθλημα φτάνοντας τις 2,2 εκατομμύρια ώρες προβολής του στίβου σε κανάλια και πλατφόρμες σε όλο τον πλανήτη. Είχαμε τη μεγαλύτερη κάλυψη από το γραπτό Τύπου με περισσότερα από 10.000 άρθρα (148 από αυτά ήταν του Sportsfeed). Tέλος είχαμε τη μεγαλύτερη κοινοποίηση άρθρων στις πλατφόρμες των social media ξεπερνώντας τα 700.000.000 που οδήγησαν σε 62.000.000 διαδραστικών συνομιλιών. Να συμπληρώσω ότι είχαμε και τις περισσότερες θεάσεις βίντεο στις πλατφόρμες της ΔΟΕ και της διοργάνωσης Τόκιο 2020 με το νούμερο να ξεπερνά τα 500.000.000».
Τα αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων, διαχωρίζονται σε κατηγορίες σύμφωνα με τη δημοφιλία τους που βγαίνει από την τηλεθέαση (40%), τη διαδικτυακή δημοφιλία (20%), τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων (15%), τη ζήτηση των εισιτηρίων (10%), την κάλυψη από τα ΜΜΕ (10%) και τον αριθμό των εθνικών ομοσπονδιών (5%). Από αυτήν την εξίσωση βγαίνει και η εμπορική αξία του κάθε αθλήματος και το… ενοίκιο που καλείται να πληρώσει η ΔΟΕ επιστρέφοντας στις παγκόσμιες ομοσπονδίες μεγάλο μέρος από τα κέρδη των Ολυμπιακών.
«Δεν πρέπει ποτέ να υποτιμήσουμε τη δύναμη της τηλεόρασης. Γνωρίζω ότι η εποχή θέλει να σκεφτόμαστε ψηφιακά αλλά η τηλεόραση είναι πολύ σημαντικό όχημα για εμάς. Αυτοί που παρακολουθούν στίβο, σε πολύ μεγάλο ποσοστό θα το κάνουν μέσω της τηλεόρασης. Το ότι έχουμε μαζί μας το NBC είναι πολύ σημαντικό για εμάς, όπως και η ανανέωση της συνεργασίας με την EBU. H παραγωγή προϊόντων για το άθλημα έχουν τεράστιο αντίκτυπο. Στη Βρετανία, μετά την προβολή του The Last Dance, το ενδιαφέρον για το μπάσκετ εκτινάχθηκε στα ύψη» συμπλήρωσε ο Κόου θέλοντας να τονίσει τη σημαντικότητα της προβολής του αθλήματος με ποικίλους τρόπους μέσα από την τηλεόραση.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/