Connect with us

MONEY

Παρέμεινε πιστός ο Μπολτ

Published

on

Ο Γιουσέιν Μπολτ, είναι αυτή τη στιγμή ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους αθλητές στον κόσμο. Η συμφωνία του απόλυτου σόουμαν των Ολυμπιακών Αγώνων, με την εταιρία αθλητικών ειδών Puma, έφτανε στο τέλος της και ενώ η Nike καραδοκούσε για να τον κάνει δικό της, ο Τζαμαϊκανός πολυολυμπιονίκης, επέλεξε να μείνει πιστός.

του Σούλη Μέζου
[email protected]

Ο Μπολτ υπέγραψε σήμερα την ανανέωση της συνεργασίας με την Puma, η οποία θα ολοκληρωθει το 2017 όταν και ο Τζαμαϊκανός θα κρεμάσει τα παπούτσια του, στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου του Λονδίνου. Η συνεργασία των δύο πλευρών ξεκίνησε το 2003, όταν η Puma ακόμα προσπαθούσε να σταθεί δίπλα στα μεγαθήρια της Nike και της μαμάς εταιρείας, Adidas. “Ήταν μαζί μου από το ξεκίνημα. Αναγνώρισαν τον ταλέντο μου πολύ νωρίς και μου συμπαραστάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια, ιδίως στα πρώτα χρόνια όταν αντιμετώπιζα δυσκολίες λόγω τραυματισμών. Επίσης η δουλειά τους και η αφοσίωση που δείχνουν στην Τζαμάικα, είναι πολύ σημαντικοί λόγοι για μένα να συνεχίσω να είμαι μέλος της οικογένειας της Puma. Είμαι περήφανος που τους εκπρόσωπω και ελπίζω να έχουμε μαζί και άλλες επιτυχίες” ήταν τα πρώτα λόγια του Μπολτ μετά τις υπογραφές.

Αν και η συνεργασία τους ξεκίνησε το 2003, ο Μπολτ έγινε το κεντρικό πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας της Puma το 2008, μετά τα τρία χρυσά μετάλλια που κέρδισε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008 στο Πεκίνο. Ο νέος εκτελεστικός διευθυντής της αθλητικής εταιρείας, Μπγιορν Γκούλντεν ο οποίος ανέλαβε τον περασμένο Ιούλιο έβαλε την ανανέωση της συνεργασίας με τον Μπολτ σε προτεραιότητα. Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία προχώρησε σε μεγάλες περικοπές, στον Μπολτ προσφέρθηκε ετήσιο συμβόλαιο 11.000.000 ευρώ, στο οποίο περιλαμβάνονται και επιπλέον μπόνους κατάκτησης χρυσών μεταλλίων και κατάρριψης παγκοσμίων ρεκόρ.

“Ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2016, ο Μπολτ θα αποτελέσει το κεντρικό πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας μας, καθώς και των περισσότερων προϊόντων που θα βγουν στην παραγωγή” δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Puma. Και γιατι να μην το κάνουν άλλωστε, αφού ο Τζαμαϊκανός δημιουργεί sold out σε οτιδήποτε βάζει δίπλα το όνομα του και αυτή τη στιγμή θεωρείται ένας από τους 5 πιο εμπορικούς αθλητές στον κόσμο (Μπράιαντ, Τζέιμς, Μέσι και Ρονάλντο οι υπόλοιποι τέσσερις”.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/