H 16χρονη «τορπίλη» της Ιαπωνίας ξεκίνησε πολύ εντυπωσιακά την σεζόν της, καθώς στο Τόκιο έμεινε για χιλιοστά του δευτερολέπτου μακριά από το δικό της παγκόσμιο ρεκόρ εφήβων στα 200μ πρόσθιο.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Ο Σιν Οχάσι είναι το ανερχόμενο αστέρι του προσθίου και κάθε φορά που πέφτει στο νερό το επιβεβαιώνει. Το τριήμερο 28-30 Νοεμβρίου αγωνίστηκε στο όπεν του Τόκιο και η εμφάνιση που ξεχώρισε ήταν εκείνη στον τελικό των 200μ πρόσθιο. Το καλοκαίρι έκλεισε την σεζόν του, έχοντας σημειώσει νέο παγκόσμιο ρεκόρ εφήβων με 2:06.91 και στην ιαπωνική πρωτεύουσα κολύμπησε σε 2:06.96 για να τερματίσει στην πρώτη θέση. Με τον χρόνο αυτό θα μπορούσε να κερδίσει το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σιγκαπούρης, καθώς ο Χάιγιανγκ Τσιν (Κίνα) στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής με 2:07.41. Αν και βρισκόμαστε νωρίς ακόμα στη νέα σεζόν και οι περισσότεροι κολυμβητές που αγωνίζονται κολυμπούν σε 25άρα πισίνα, ο Οχάσι έχει την ταχύτερη επίδοση στον κόσμο.