Η Μαρία Σάκκαρη δεν τα κατάφερε στο τουρνουά στο Μοντερέι και ηττήθηκε με 2-0 από την Κροάτισσα Ντόνα Βέκιτς.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αποκλείστηκε νωρίς, καθώς πραγματοποίησε μία κακή εμφάνιση, για τα δεδομένα της και ηττήθηκε (6-2, 6-3) σε 1 ώρα και 24 λεπτά. Πλέον η Σάκκαρη στρέφει το ενδιαφέρον της στο αμερικάνικο το τέταρτο και τελευταίο γκραν σλαμ της σεζόν.
Θυμίζουμε ότι στο περσινό αμερικάνικο όπεν είχε εγκαταλείψει λόγω τραυματισμού που την έχει θέσει εκτός για σημαντικό χρονικό διάστημα.