Ο Ομπλίκ Σεβίλ (Τζαμάικα) κατάφερε να σηκώσει το βάρος της πίεσης, έκανε καταπληκτική εκκίνηση και τους κέρδισε όλους από τα πρώτα 20 μέτρα.
Ο αθλητής που υπέδειξε ο Γιουσέιν Μπολτ ως τον πιθανότερο να κερδίσει (γυμνάζεται και με τον προπονητή του, τον θρυλικό Γκλεν Μιλς) είναι ο νέος βασιλιάς των σπριντ. Ο Σεβίλ τα τελευταία χρόνια ήταν σχεδόν πάντα ο πιο γρήγορος, αλλά δεν άντεχε στο βάρος της πίεσης του φαβορί. Φέτος όλα άλλαξαν και ας κοιμήθηκε στο βατήρα, στον προκριματικό γύρο. Εκπληκτική εκκίνηση, διατήρηση top end speed και άνετος τερματισμός σε 9.77 για να καταρρίψει το ατομικό του ρεκόρ που ήταν 9.83 και να κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στον τελικό αφήνοντας δεύτερο τον συμπατριώτη του Κισέιν Τόμπσον (που ήταν το μεγάλο φαβορί) με 9.82 για να πανηγυρίσει και πάλι η Τζαμάικα το 1-2. Ο Νόα Λάιλς (ΗΠΑ) έμεινε τρίτος καθώς τέτοιες κούρσες τις χάνει από την εκκίνηση. Με 9.89 θα βολευτεί με το χάλκινο μετάλλιο χάνοντας έτσι τον τίτλο του στο 100αρι.