Μετά 100μ ακολούθησαν τα 200μ για την Πολυνίκη Εμμανουηλίδου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, με την αθλήτρια της Κατερίνας Αλεξοπούλου να προκρίνεται στα ημιτελικά, όπου θα κυνηγήσει για ακόμα μια φορά το πανελλήνιο ρεκόρ Κ23.
κείμενα Ελισάβετ Γρηγοριάδου
φωτογραφίες Zsombor Czoma
Η Εμμανουηλίδου είναι ήδη η κάτοχος του πανελληνίου ρεκόρ Κ23 με 22.84 από την περσινή σεζόν και θέλει να ολοκληρώσει την τελευταία της χρονιά σε αυτή την κατηγορία με μία ταχύτερη επίδοση. Δεν της βγήκε στα προκριματικά του Τόκιο όπου βελτίωσε το φετινό της ρεκόρ με 22.92 (είχε 22.97), αλλά έχει ακόμα μία κούρσα για να τα καταφέρει: «Νομίζω ξεκίνησα καλά, αλλά κάπου στο τέλος, τα τελευταία 20-30 μέτρα, έσφιξα λίγο. Χωρίς λόγο. Δεν ξέρω γιατί το έκανα, αφού ήξερα ότι είχα την πρόκριση και ότι είμαι εντός τριάδας. Δεν είμαι ικανοποιημένη με το 22.92. Ήθελα να κάνω το πανελλήνιο ρεκόρ Κ23, γιατί αυτός είναι ο στόχος μου. Νομίζω θα προτιμούσα να κάνω το ρεκόρ και να μην περάσω στα ημιτελικά παρά το αντίθετο. Αύριο θα κάνω ότι μπορώ, θα το παλέψω πάρα πολύ και θέλω πάρα πολύ να φύγω με αυτό το ρεκόρ. Ένιωθα πολύ καλά στο ζέσταμα και πίστευα ότι μπορώ να το καταρρίψω και έχω άλλη μια ευκαιρία».