Δεν βγήκε η κούρσα που ήθελε η Πολυνίκη Εμμανουηλίδου στα προκριματικά των 100μ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο και η σπρίντερ της Κατερίνας Αλεξοπούλου συνεχίζει στην διοργάνωση με στόχο την κατάρριψη του πανελληνίου ρεκόρ Κ23 στο 200άρι.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Η 22χρονη πρωταθλήτρια των 100μ έτρεξε την πρώτη της κούρσα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο και είδε πραγματικά σε τι κατάσταση βρίσκεται. Η εμφάνισή της στα προκριματικά των 100μ δεν ήταν αντιπροσωπευτική, καθώς σημείωσε 11.36 (έχει 11.26 φετινό και 11.16 ατομικό) και αυτό οφείλεται στην εκκίνησή της που της κόστισε πολύ, όπως παραδέχτηκε και η ίδια μιλώντας στο Sportsfeed: «Έχασα πάρει πολύ στην αρχή γιατί σκόνταψα και νομίζω φάνηκε. Αν δεν το είχα πάθει αυτό, ίσως να έβγαινα και τρίτη στην σειρά μου και να είχα πάρει την πρόκριση. Δεν έγινε όμως. Δεν είμαι ικανοποιημένη εννοείται με αυτόν τον χρόνο, αλλά είμαι χαρούμενη που βρίσκομαι εδώ. Ανέπτυξα πάρα πολύ μετά την εκκίνηση και θέλω να δω την κούρσα μου για αυτόν τον λόγο. Μου άρεσε πάρα πολύ που αγωνίστηκα μπροστά σε τόσο κόσμο. Πραγματικά ήταν τρομερό. Όνειρό μου είναι να μπορώ να τρέχω στο 11.0». Οι αγωνιστικές υποχρεώσεις της Εμμανουηλίδου δεν τελειώνουν εδώ, αφού θα φορέσει ξανά τα σπάιξ της την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου: «Συνεχίζουμε τώρα για τα 200μ. Ο στόχος μου για εκεί είναι να καταρρίψω το πανελλήνιο και πανελλήνιο ρεκόρ μου. Είναι ο τελευταίος μου αγώνας στην κατηγορία Κ23 και πραγματικά θέλω να το καταρρίψω και μακάρι να γίνει. Πιστεύω ότι αυτή η κούρσα με βοήθησε πάρα πολύ για το 200άρι». Το πανελλήνιο ρεκόρ Κ23 ανήκει στην Εμμανουηλίδου με 22.84 από το περσινό ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Ρώμης.