Η Όλγα Φιάσκα πραγματοποίησε την καλύτερή της εμφάνιση στην σεζόν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, με την 23χρονη βαδίστρια να κάνει μία κούρσα στα 35χλμ που ούτε η ίδια δεν πίστευε ότι μπορεί να πραγματοποιήσει λόγω των συνθηκών του αγώνα.
κείμενα Ελισάβετ Γρηγοριάδου
φωτογραφίες Zsombor Czoma
Η Φιάσκα ταξίδεψε στην ιαπωνική πρωτεύουσα έχοντας συμμετάσχει τρεις αγώνες 35χλμ βάδην στη χρονιά, όπου σε κανέναν δεν κατέβηκε το φράγμα των τριών ωρών. Κατάφερε να το κάνει στην μεγαλύτερη διοργάνωση της χρονιάς και από το 3:02:48 κατέβηκε στο 2:59:59 (έχει 2:58:44) για να καταλάβει την 18η θέση. «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Αν δεν ήταν δύσκολες οι καιρικές συνθήκες θα πήγαινα για ένα μεγάλο ατομικό ρεκόρ, αλλά και μόνο που έκανα κάτω από τρεις ώρες είναι σημαντικό. Σκεφτόμουν άντε να κάνω στην χειρότερη 3:05 με αυτόν τον καιρό, αλλά τελικά βγήκε κάτι πάρα πολύ καλό με μία σωστή διαχείρηση, παρ’ όλο που στην αρχή το έχασα λίγο, μετά το βρήκα και πήγε πολύ καλά. Η υγρασία ήταν έντονη και πάλι καλά δεν είχε ήλιο, γιατί αλλιώς δεν θα είμασταν όρθιες πιστεύω οι αθλήτριες», δήλωσε στο Sportsfeed και συμπλήρωσε για τις προπονήσεις που έχει κάνει όλη την χρονιά που την οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα: «Προετοιμασία έκανα στο νησί μου, στη Μυτιλήνη, με τα λίγα αλλά δεν πειράζει. Έτσι και αλλιώς έχω μάθει να δουλεύω με τα λίγα. Κάναμε απλά πράγματα, σωστά, μετρημένα και αγωνίστηκα όπως έπρεπε. Σιγά σιγά, κάθε χρόνο βάζουμε περισσότερα στην προπόνηση. Δεν θέλω τίποτα περισσότερο από μία μεθοδική προπόνηση για να βγει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο μέλλον».