Την ώρα που η κόρη προσπαθεί να προκριθεί στον τελικό των 400μ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η μαμά ανακοινώνει την υποψηφιότητας της για τις επερχόμενες προεδρικές εκλογές της World Athletics.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Λίγο πριν τις 15:30 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας), η Χιλιανή Μαρτίνα Βέιλ θα καθίσει στο βατήρα Νο5 και θα προσπαθήσει να βρεθεί στον τελικό των 400μ. Η αποστολή της εξαιρετικά δύσκολη καθώς κυνηγά μια από τις δύο πρώτες θέσεις σε μια σειρά που τρέχει και η Σίντνι Μακλάφλιν Λεβρονι (ΗΠΑ). Για να τα καταφέρει θα χρειαστεί να κάνει ρεκόρ, ακόμα και ηπειρωτικό Νότιας Αμερικής καταρρίπτοντας το 49.64 που ανήκει στη… μαμά της.
Η Μαρτίνα Βέιλ είναι η κόρη της Χιμένα Ρεστρέπο. Της πολύ σπουδαίας Κολομβιανής αθλήτριας που όταν ολοκλήρωσε την καριέρα πήρε την υπηκοότητα της Χιλής καθότι παντρεύτηκε τον Χιλιανό σφαιροβόλο Γκετ Βέιλ. Το 1992 στη Βαρκελόνη κέρδισε το χάλκινο μετάλλιο στα 400μ τρέχοντας σε 49.64 που μέχρι και σήμερα αντέχει ως ρεκόρ Νότιας Αφρικής.
Η Ρεστρέπο βρίσκεται στο Τόκιο ως αντιπρόεδρος της WA και στο περιθώριο της 238ης συνόδου της παγκόσμιας ομοσπονδίας, ανακοίνωσε και επίσημα ότι στις προεδρικές εκλογές του 2027 θα είναι υποψήφια για να διαδεχθεί τον Σεμπάτιαν Κόου. Ήδη έχει χριστεί ως φαβορί καθότι είναι η εκλεκτή του απερχόμενου προέδρου. Σήμερα όμως στις κερκίδες του Ολυμπιακού σταδίου του Τόκιο θα είναι ως… μαμά και όπως δείχνουν τα πράγματα η αποστολή της κόρης να προκριθεί στον τελικό των 400μ είναι πιο δύσκολη από την εκλογή της μαμάς στη θέση της προέδρου της World Athletics. Mε 49.72 η Μαρτίνα Βέιλ έχει την 9η επίδοση από τις αθλήτριες που συμμετέχουν στα ημιτελικά. Θα χρειαστεί την 8η. Θα χρειαστεί να πάρει το ρεκόρ από τη μαμά της…