Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα της Ελίνας Τζένγκο με την ολοκλήρωση της εμφάνισής της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του Τόκιο, καθώς ναι μεν μπήκε για πρώτη φορά στην καριέρα της στον τελικό, αλλά ήθελα κάτι παραπάνω από τις βολές της.
κείμενα Ελισάβετ Γρηγοριάδου
φωτογραφίες Zsombor Czoma
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια είχε προετοιμαστεί για μία καλύτερη εμφάνιση στον σημερινό τελικό του ακοντισμού και το 62.72μ που κατέγραψε στην πρώτη της βολή ξέρει ότι δεν την αντιπροσωπεύει και σήμερα μπορούσε να ρίξει πιο μακριά: «Συγκινούμε γιατί βγαίνει όλη η πίεση της χρονιάς. Σήμερα μπορούσε να βγει κάτι πολύ καλύτερο και είμαι σίγουρη για αυτό. Ήμουν έτοιμη να ρίξω πολλά μέτρα, αλλά όλα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Πρέπει να τα δεχτούμε όλα και να προχωρήσουμε. Θέλω να πω πως είμαι πανευτυχής για το ότι τελείωσα τη σεζόν υγιής. Είμαι καλά και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω τις προπονήσεις για την επόμενη σεζόν ακόμα πιο δυνατή και αυτό το παγκόσμιο πρωτάθλημα μου δημιουργεί μόνο πείσμα για το επόμενο. Δεν με στεναχωρεί τόσο πολύ η θέση (όσο τα μέτρα). Στα προηγούμενα παγκόσμια πρωταθλήματα δεν ήμουν καν στον τελικό και αυτό σημαίνει ότι ανεβαίνω. Φέτος, η χρονιά πήγε τέλεια και δεν μπορώ να είμαι αχάριστη. Κέρδισα πάρα πολλούς αγώνες, έριξα μεγάλα και σταθερά μέτρα, όμως δεν βγήκε εδώ. Δεν πειράζει, προχωράμε».