Στις 15:05 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας), η Ελίνα Τζένγκο θα στηθεί στο διάδρομο του ακοντισμού ως πρώτη από τις 12 φιναλίστ και θα κάνει την πρώτη βολή του τελικού. Στόχος; Να είναι η βολή του μεταλλίου.
Ο προκριματικός ήταν δύσκολος και ιδιαίτερα αγχωτικός όχι μόνο για τη Τζένγκο, αλλά για τις περισσότερες από τις φιναλίστ, πλην της Αντριάνα Βιλάγκος (Σερβία) που έριξε 60.06μ και την Μακένζι Λιτλ (Αυστραλία) που πέρασε με 65.54μ. Οι δυο τους δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση. Το ίδιο όμως και η Ελίνα Τζένγκο που έχει επιδείξει συνέπεια όλη τη σεζόν και στο Τόκιο ταξίδεψε με την αυτοπεποίθηση στα ύψη έχοντας κερδίσει όλες τις αντίπαλες της στον τελικό του ντάιαμοντ λιγκ. Η πρώτη βολή θα κρίνει πολλά στον τελικό. Αν η Τζένγκο ρίξει τα φετινά της μέτρα (64.90μ) με την πρώτη, τότε δύσκολα θα χάσει τη θέση στο βάθρο. Μόνο η Βιλάγκος (67.22μ), η πολύ ασταθής και όχι φορμαρισμένη Αυστριακή Βικτόρια Χούντσον (67.76μ) και η Λιτλ (65.54μ) έχουν ρίξει περισσότερα μέτρα φέτος.