Connect with us

ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ

Αυγενάκης: «Συνεχίζουμε την ορθοπεταλιά μας»

Published

on

Εντυπωσιακά τα ευρήματα της έρευνας του pανεπιστημίου Πελοποννήσου για την αξία προβολής και το κοινωνικό αποτύπωμά του διεθνούς ποδηλατικού Γύρου, που παρουσιάστηκε στην απολογιστική συνέντευξη Τύπου της διοργάνωσης.

Ακριβώς ένα χρόνο μετά την αναγγελία της αναβίωσης του ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας από τον υφυπουργό αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, (3 Νοεμβρίου 2021 στο ΟΑΚΑ), πραγματοποιήθηκε η απολογιστική συνέντευξη Τύπου της διοργάνωσης, όπου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας του πανεπιστημίου Πελοποννήσου για το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμά της.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης υπογράμμισε:
• το ιδιαίτερα απαιτητικό εγχείρημα της υλοποίησης του Γύρου
• τη στήριξη του Πρωθυπουργού και των υπόλοιπων υπουργών της Κυβέρνησης
• τα εθνικά οφέλη από τη διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων, φιλοσοφία και πολιτική που συστηματικά εφαρμόζεται τα τελευταία 3,5 χρόνια και η χώρα αποκτά εκ νέου τη θέση που της αρμόζει στο παγκόσμιο αθλητικό γίγνεσθαι
• την πολύτιμη συνεισφορά των χορηγών, της αυτοδιοίκησης, των τοπικών κοινωνιών αλλά και του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, που βρίσκονται πάντα στο πλευρό τέτοιων αξιόλογων δράσεων,
• τη συνεπή λογοδοσία για κάθε ευρώ που δαπανάται για τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα που διεκδικεί και αναλαμβάνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.

Η μελέτη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

• καθίστανται η Ελλάδα και οι τοπικές κοινωνίες τουριστικοί προορισμοί για το διεθνές τουριστικό κοινό,
• άμεσα οικονομικά οφέλη εκατομμυρίων ευρώ στις τοπικές κοινωνίες
• ανεκτίμητη και πολυδιάστατη προβολή της χώρας και των τοπικών κοινωνιών σε παγκόσμιο κοινό εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων
• προσφορά υψηλού επιπέδου αθλητικού προϊόντος στο ελληνικό και διεθνές κοινό,
• εξαιρετικά υψηλά ποσοστά (πάνω από 60%) στην αποδοχή του Γύρου, αλλά και στις εντυπώσεις από τη διοργάνωση,
• αυξημένα ποσοστά στην τηλεθεαση του Γύρου, αλλά και μεγάλα ποσοστά στην εμπλοκή των πολιτών στις Παράλληλες Δράσεις
• η διοργάνωση κόστισε 2,2 εκατ. ευρώ εκ των οποίων το 44% καλύφθηκε από χορηγίες, ιδιωτικούς φορείς και διαφημίσεις.

Η συνολική υπεραξία της μιντιακής προβολής εκτιμήθηκε στα 8,2 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα:
• το 85% του κοινού δήλωσε ότι o aαγώνας αποτέλεσε ένα σημαντικό κοινωνικό γεγονός με σημαντικές προεκτάσεις για την καθημερινότητά τους,
• το 95% του κοινού δήλωσε ότι o aαγώνας στάθηκε αφορμή να γνωρίσουν καλύτερα το ποδήλατο και να ασχοληθούν περισσότερο με αυτό,
• το 94% του κοινού δήλωσε ότι επιθυμεί να παρακολουθήσει ενεργά τον επόμενο αγώνα το 2023,
• το 98% του κοινού δήλωσε ότι o αγώνας βελτίωσε σημαντικά την εικόνα της χώρας μας στο εξωτερικό και μας αναβάθμισε στον παγκόσμιο ποδηλατικό χάρτη,
• το 72,4% του κοινού δήλωσε ότι o aαγώνας τόνωσε οικονομικά τις περιοχές από τις οποίες πέρασε και βοήθησε τις τοπικές οικονομίες,
• το 95% του κοινού δήλωσε ότι ο αγώνας έστειλε ένα θετικό μήνυμα στην κοινωνία και ότι βοήθησε να αναδειχθούν θετικά πρότυπα, αρχές και αξίες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των πολιτών
• το 93,7% του κοινού δήλωσε ότι ο αγώνας ενίσχυσε σημαντικά την περιβαλλοντική συνείδηση των πολιτών.

Advertisement

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

Don`t copy text!