Connect with us

ΔΟΕ

ΔΟΕ: 10.000$ σε όλους τους συμμετέχοντες σε Ολυμπιακούς Αγώνες

Published

on

Λίγες εβδομάδες μετά το σάλο που ξεσήκωσε η δήλωση της προέδρους της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, Κίρστι Κόβεντρι ότι οι αθλητές δε θα πρέπει να πληρώνονται στους Ολυμπιακούς Αγώνες, ανακοινώθηκε ότι όλοι όσοι συμμετέχουν σε Ολυμπιακούς θα εισπράττουν 10.000 δολάρια!

Ο πρόεδρος της επιτροπής αθλητών (και μελλοντικός πρόεδρος της ΔΟΕ) Πο Γκαζόν ήταν αυτός που έκανε την επίσημη ανακοίνωση κατά τη διάρκεια της 146ης συνόδου που διεξάγεται στο αρχηγείο της ΔΟΕ στη Λωζάνη.
Όπως διευκρινίστηκε δεν πρόκειται για ποσό επιβράβευσης για την κατάκτηση μεταλλίου όπως τα 50.000 δολάρια που δίνει η World Athletics, αλλά για επιβράβευση της συμμετοχής.
Οι πρώτοι που θα εισπράξουν τα 10.000 δολάρια θα είναι όλοι όσοι συμμετείχαν στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες Μιλάνο – Κορτίνα 2026.
Συγκριτικά με τα εκατομμύρια που εισπράττουν τα στελέχη της ΔΟΕ, τα 29.000.000 δολάρια που θα δοθούν στους 2.900 συμμετέχοντες στους χειμερινούς Αγώνες του 2026 είναι… ψίχουλα. Είναι όμως μια αρχή…

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr