Ο πρώτος αγώνας με περιοχή απογείωσης αντί βαλβίδας είναι πλέον γεγονός, με επτά αθλήτριες να συμμετέχουν στο μίτινγκ του Ντίσελντορφ, όμως οι επιδόσεις τους δεν ήταν βελτιωμένες σε σχέση με προηγούμενες εμφανίσεις τους.
Ο ένας στόχος της περιοχής απογείωσης επιτεύχθη στο Ντίσελντορφ και αυτός δεν ήταν άλλος από το να καταγραφούν λιγότερες άκυρες προσπάθειες. Οι επτά αθλήτριες πραγματοποίησαν συνολικά 41 άλματα από τα οποία μόνο τα πέντε ήταν άκυρα. Και υπάρχει σύγκριση με την παραδοσιακή βαλβίδα, καθώς οι διοργανωτές μετρούσαν τις προσπάθειες και με τους κανονισμούς του μήκους που ισχύουν αυτή τη στιγμή. Με την βαλβίδα των 20 εκατοστών θα υπήρχαν συνολικά 29 άκυρα άλματα. Βέβαια, εδώ μπορούμε να αναφέρουμε ότι αν οι αθλήτριες ήταν συγκεντρωμένες να βρουν πάτημα μέσα στα 20 εκατοστά και όχι στα 40 που είχαν περιθώριο, τότε οι άκυρες προσπάθειες ίσως ήταν λιγότερες. Ο δεύτερος στόχος της περιοχής απογείωσης δεν θα λέγαμε ότι εκπληρώθηκε. Νικήτρια του αγώνα αναδείχθηκε η χρυσή Ολυμπιονίκης του Τόκιο, Μαλάικα Μιχάμπο, η οποία στην τέταρτη προσπάθειά της προσγειώθηκε στα 6.87μ. Πριν δύο μέρες, όμως, η Γερμανίδα είχε καταγράψει 7.07μ στο μίτινγκ της Καλσρούης που έγινε με κανονική βαλβίδα. Επομένως, οι επιδόσεις δεν βελτιώθηκαν αισθητά, αν και ήταν η πρώτη δοκιμή. Σε μία επόμενη διοργάνωση οι αθλητές και οι αθλήτριες ίσως είναι καλύτερα προετοιμασμένοι. Να σημειωθεί ότι η Μιχάμπο θα ήταν τρίτη στον αγώνα αν ίσχυαν οι κανονισμοί της βαλβίδας, καθώς η τέταρτη προσπάθειά της θα ήταν άκυρη και το μεγαλύτερο άλμα της στα 6.39μ