Connect with us

ΣΤΙΒΟΣ

Εκτόξευση για τον στίβο στα social media

Published

on

Σημαντική άνοδο σημείωσε η World Athletics στα social media το 2021, με τους ακολούθους της να πολλαπλασιάζονται ιδιαίτερα την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

Η βρετανική επικοινωνιακή εταιρεία BCW, όπως και κάθε χρόνο, ανακοίνωσε τις κατατάξεις με τις παγκόσμιες αθλητικές ομοσπονδίες που έχουν τους περισσότερους ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτη στον πίνακα είναι για ακόμα μια χρονιά η ομοσπονδία του κρίκετ με 79.696.575 ακολούθους λόγω της Ινδίας των 1,4 δισεκατομμυρίων κατοίκων που κυριολεκτικά λατρεύουν το κρίκερ , ενώ πίσω του βρίσκεται η FIFA (ποδόσφαιρο) με 41.082.790 και στην τρίτη θέση είναι η FIBA (καλαθοσφαίριση) με 13.909.368 ακολούθους.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο 2020 έφεραν στο προσκήνιο το βόλεϊ και τον βασιλιά των Ολυμπιακών, τον στίβο, που το 2021 έκλεψε την παράσταση με τις εξαιρετικές εμφανίσεις και επιδόσεις που πραγματοποιήθηκαν. Η FIVB (βόλεϊ) σημείωσε μια άνοδο της τάξης του 70% που αντιστοιχεί σε 9.246.511 ακολούθους και η World Athletics ανέβηκε κατά 101%, με 8.135.451 νέους οπαδούς. Ειδικότερα τα νούμερα της World Athletics αυξήθηκαν κατά 147% στο Instagram, 96% στο Facebook, ενώ στο TikTok συγκέντρωσε 3.2 εκατομμύρια ακολούθους.

Οι απόψεις - editorial που δημοσιεύονται στο Sportsfeed απηχούν τις απόψεις των συγγραφέων και όχι του Sportsfeed το οποίο τηρεί πιστά τις αρχές της ελευθεροτυπίας: Η δημοσίευση είναι η ψυχή της δικαιοσύνης. Copyright © 2022 Sportsfeed.gr

*/