Το πρώτο αθλητικό έργο στο Ελληνικό ολοκληρώθηκε και τις επόμενες μέρες, η LAMDA Development θα παραδώσει στην περιφέρεια Αττικής τις εγκαταστάσεις που είναι έτοιμες να υποδεχθούν τους αθλητές και τις αθλήτριες στίβου.
Πρόκειται για υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, ο ορισμός κέντρου υψηλού αθλητισμού. Το στάδιο του στίβου έχει τις υποδομές να φιλοξενήσει αγώνες πληρώντας όλες τις προδιαγραφές, ενώ έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει και 3.500 θεατές. Δίπλα ακριβώς υπάρχει το προπονητήριο των ρίψεων. Αυτό που απομένει πλέον, είναι η παραλαβή των εγκαταστάσεων από την περιφέρεια Αττικής. Αν η διαδικασία δεν κολλήσει στη σύνηθη γραφειοκρατία, τότε οι αθλητές και αθλήτριες που είχαν ως κέντρο τον Άγιο Κοσμά, θα ξεκινήσουν φέτος την προετοιμασίας τους στο Ελληνικό. Να σημειωθεί πάντως, ότι το κλειστό προπονητήριο που ήταν στο αρχικό σχέδιο, δε θα κατασκευαστεί (όπως έχει ανακοινωθεί εδώ και μήνες) με τη LAMDA Developent να αναλαμβάνει να εκσυγχρονίσει τις εγκαταστάσεις στην Παιανία.