Όποια στιγμή της σεζόν και αν κολυμπήσει η Σάμερ Μάκιντος θα καταγράψει απίστευτες επιδόσεις και σήμερα τα ξημερώματα στο Όστιν του Τέξας κολύμπησε το 200άρι πεταλούδας σε χρόνο ταχύτερο από εκείνον που της έδωσε το χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στο Παρίσι.
της Ελισάβετ Γρηγοριάδου
[email protected]
Στο πρώτο της μόλις μίτινγκ μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Σιγκαπούρης και σε περίοδο προετοιμασίας και βαριάς προπόνησης, η Καναδέζα κολυμπά πάρα πολύ γρήγορα. Το πρόγραμμά της την τελευταία μέρα του αμερικανικού όπεν είχε το 200άρι πεταλούδας και εκείνη απέδειξε την κλάση της έναντι των υπόλοιπων κολυμβητριών. Κυριάρχησε με χρόνο 2:02.62 για να αφήσει δεύτερη την Ρίγκαν Σμιθ (ΗΠΑ) με 2:06.89 και τρίτη την Άλεξ Σάκελ (ΗΠΑ) με 2:09.30. Το 2:02.62 της Μάκιντος είναι η τέταρτη ταχύτερη επίδοση στην ιστορία και η τρίτη καλύτερη της 19χρονης. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, που βρισκόταν στην κορύφωσή της και όχι στην αρχή της σεζόν, είχε κολυμπήσει σε 2:03.03 για να επικρατήσει…
Στο αντίστοιχο αγώνισμα των ανδρών, ο Λεόν Μαρσάν (Γαλλία) ήταν τουλάχιστον τρία δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τους αντιπάλους του. Ολοκλήρωσε τον αγώνα του σε 1:52.57 και δεύτερος ήταν ο Ίλια Καρούν (Καναδάς) με το 1:55.71. Η Γκρέτσεν Γουόλς (ΗΠΑ) κέρδισε στα 50μ πεταλούδας με 25.18 και ήταν η μόνη κάτω από τα 26 δευτερόλεπτα και στους άνδρες πρώτος ήταν ο Καρούν με 22.98. Ο Κέιλεμπ Ντρέσελ (ΗΠΑ) κατέλαβε την πέμπτη θέση με 23.49. Με νίκη ολοκλήρωσε την παρουσία του στο μίτινγκ και ο χρυσός Ολυμπιονίκης των 200μ ύπτιο, Χούμπερτ Κος (Ουγγαρία), ο οποίος ήταν ξεκάθαρα ο ταχύτερος με 1:54.21. Όπως η Μάκιντος έτσι και ο Ούγγρος κολύμπησε πιο γρήγορα από όταν κέρδισε στο Παρίσι, που είχε καταγράψει 1:54.26.