Η Φέμκε Μπολ αφού στέφθηκε για ακόμα μία φορά παγκόσμια πρωταθλήτρια στα 400μ εμπόδια, ανακοίνωσε ότι το επόμενο κεφάλαιο στην καριέρα της θα είναι τα 800μ.
Μέσω ενός βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Ολλανδέζα πρωταθλήτρια ανακοίνωσε ότι αφήνει τα 400μ εμπόδια και στρέφεται στα 800μ. Η Μπολ στο αγώνισμα που την έκανε γνωστή σε όλο τον κόσμο μετρά δύο χάλκινα μετάλλια σε Ολυμπιακούς Αγώνες, δύο χρυσά και ένα αργυρό στα παγκόσμια πρωταθλήματα και δύο χρυσά στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, ενώ έχει κατακτήσει και πέντε διαμάντια του ντάιαμοντ λιγκ. Αφού κέρδισε μετάλλιο σε κάθε μεγάλη διοργάνωση, δηλώνει ότι είναι έτοιμη για μία νέα πρόκληση. H μετάβαση από τα 400μ απλά και τα 400μ εμπόδια στα 800μ θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς από το 2015 που ξεκίνησε τις επίσημες εμφανίσεις της, η 25χρονη δεν έχει τρέξει ποτέ στην απόσταση αυτή.