Ο Χάρης Παυλίδης έχει πει (και το έχει δείξει) πολλές φορές ότι θέλει να επενδύσει στο νέο αίμα για να φτιάξει μια Εθνική ομάδα στην υδατοσφαίριση των γυναικών που θα είναι πρωταγωνίστρια για πολλά χρόνια.
Ο προπονητής της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Εθνικής, ανοίγει την πόρτα της ομάδας σε νέες παίκτριες προσκαλώντας για αξιολόγηση 35 νεαρές παίκτριες. Το διήμερο 2-3 Νοεμβρίου στο κολυμβητήριο του Αγίου Κοσμά θα γίνουν οι προπονήσεις – αξιολογήσεις στις οποίες κλήθηκαν να συμμετάσχουν οι εξής: