Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε το 2025 και υποδεχθούμε το 2026, η Ελλάδα ετοιμάζεται να θέσει σε λειτουργία και δεύτερο πιστοποιημένο ποδηλατοδρόμιο, καθώς μέσα στις επόμενες μέρες παραδίδεται η εγκατάσταση των Χανίων.
Ένας χώρος στα Καθανιά Ακρωτηρίου του δήμου Χανίων που είχε ενταχθεί στα Ολυμπιακά έργα του 2004 και δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, θα παραδοθεί 22 χρόνια μετά. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ απομένουν λίγες λεπτομέρειες για να παραδοθεί και να τεθεί προς χρήση από την ελληνική ποδηλατική κοινότητα. Το ποδηλατοδρόμιο που είχε εγκαταληφθεί για περίπου 20 χρόνια, ξαναζωντάνεψε ουσιαστικά στις 19 Σεπτεμβρίου 2023 όταν υπογράφηκε η σύμβαση ανάθεσης του έργου μεταξύ του δημάρχου Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, και της εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας. Το έργο, με προϋπολογισμό 8 εκατομμυρίων ευρώ χρηματοδοτούμενο από το Ταμείο Ανάκαμψης, είχε χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης τους 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αν και το χρονοδιάγραμμα έπεσε έξω καθώς αναμένονταν να είναι έτοιμο στις αρχές του 2025, το έργο παραδίδεται τελικά με ένα χρόνο καθυστέρηση… Σημειώνεται ότι οι εργασίες που εκτελέστηκαν δεν αφορούν αφορά μόνο την πίστα, αλλά, επίσης, τη δημιουργία νέας πρόσβασης, την ανακατασκευή των κτηριακών εγκαταστάσεων (χώροι άθλησης/προπόνησης), τη δημιουργία συνεδριακού χώρου και κυλικείου, καθώς και την πλήρη αναβάθμιση των μηχανολογικών εγκαταστάσεων, με την πίστα να χαρακτηρίζεται ως η «καρδιά» του ποδηλατοδρομίου.