Ο Παναγιώτης Δημάκος εκλέχθηκε ως μέλος του συμβουλίου της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας στίβου.
Στις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν σήμερα (25/8) στο Βατούμι της Γεωργίας, κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της ΕΑ και αφορούσαν την κάλυψη της κενής θέσης του διοικητικού συμβουλίου μετά την μεταπήδηση του Μάρτον Γκιουλάι στη World Athletics, ο Παναγιώτης Δημάκος εξελέγη από την πρώτη ψηφοφορία. Συγκέντρωσε 25 ψήφους εκ των 48 έναντι 16 του προέδρου της Ελβετικής Ομοσπονδίας, Κριστόφ Σάιλερ και 7 της Ουκρανής, πρώην πρωταθλήτριας του του τριπλούν Όλγα Σαλαντούχα.