Κόντρα στη Βοσνία / Ερζεγοβίνη αύριο (15:00) η Εθνική θα επιδιώξει την τέταρτη νίκη σε ισάριθμους αγώνες του τρίτου ομίλου, στην προσπάθεια να εξασφαλίσει την πρωτιά και τις καλύτερες δυνατές διασταυρώσεις στα νοκ άουτ που διeξαχθούν στη Ρίγα της Λετονίας.
H προετοιμασία για την ομάδα του Βασίλη Σπανούλη ολολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα με τον Θανάση Αντετκούνμπο να αναφέρεται στην αυριανή αναμέτρηση μιλώντας στους εκπροσώπους των ΜΜΕ. «Πρέπει απέναντι στη Βοσνία να δώσουμε τα πάντα, να είμαστε σοβαροί και να ακολουθήσουμε το πλάνο. Είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα, είδατε και το ματς χθες με την Ιταλία, που έπρεπε να κάνει υπερπροσπάθεια με τον Φοντέκιο. Έχουν πολύ καλούς παίκτες, λείπουν κι από αυτούς κάποια παιδιά. Θα πρέπει να μπούμε δυνατά» δήλωσε αρχικά και συμπλήρωσε: «Χρειάζονται πάρα πολλά, αλλά πρέπει να επικεντρωνόμαστε στο να γινόμαστε 1% καλύτεροι σε κάθε παιχνίδι. Το πιο βασικό είναι να κερδίζουμε, τώρα αν θα κερδίζουμε με 30 ή με 1 πόντο δεν έχει σημασία. Πρέπει να βρίσκεις τρόπο να κερδίζεις σε βράδια που η επίθεση είναι πιο στατική». Όσον αφορά τη συνέχεια της Εθνικής και τα νοκ άουτ παιχνίδια: «Δεν σκεφτόμαστε καθόλου τη συνέχεια, κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι και αυτά που μας λέει ο κόουτς. Το πιο σημαντικό είναι να παρουσιαζόμαστε έτοιμοι και να τα δίνουμε όλα. Δεν θες ποτέ να πας σε ένα ματς και να είσαι ανέτοιμος. Αυτή είναι η μισή επιτυχία».