Με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να είναι και πάλι ασταμάτητος (με 37 πόντους και 10 ριμπάουντ), η Εθνική νίκησε με 84-79 το Ισραήλ και πέρασε στα προημιτελικά του ευρωμπάσκετ 2025 όπου την ερχόμενη Τρίτη στις 21:00 θα αντιμετωπίσει τη Λιθουανία.
Σλούκας και Γιάννης Αντετοκούνμπο έδωσαν τον τόνο στα πρώτα λεπτά για να οδηγήσουν στο 12-6 (3’) και τον Παπανικολάου να ακολουθεί από τα 6.75μ για το 14-8 (5’). Το δυνατό παιχνίδι του Ισραήλ στην άμυνα έκανε την εμφάνισή του από την αρχή, αλλά από που «έλαμψε» ήταν ο Γιάννης, ο οποίος στα μισά της δεύτερης περιόδου είχε ήδη 21 πόντους με 10/10 δίποντα, γράφοντας το 41-34. Μήτογλου, Κώστας Αντετοκούνμπο, Ντόρσεϊ και Σλούκας έκαναν την δική τους σκυταλοδρομία στο σκοράρισμα ως το +11 (50-39, 18’) με την διαφορά να παίρνει για πρώτη φορά διψήφια τιμή. Ο Γιάννης διατήρησε τη απόσταση (52-41, 20:35), για να ακολουθήσει ένα 7-0 και τον Κάρινγκτον να γράφει το 52-48 (22:15). Το παιχνίδι «έκλεισε», ο Αβντίγια έγραψε το 54-51 (22:38) και ο Σόρκιν το 60-57 (26:16) με τον Αντετοκούνμπο να χρεώνεται με τρίτο φάουλ. Ένα έμμεσο τρίποντο του Σλούκα και τρίποντο από τον Σαμοντούροβ βοήθησαν να πάρει μια ανάσα που χρειαζόταν η ελληνική ομάδα (66-58, 27:40). Η είσοδος του Σαμοντούροβ στο παιχνίδι πρόσφερε πολλά σε άμυνα και επίθεση με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να οδηγεί στο 73-59 (32:40) με ένα ακόμη εντυπωσιακό κάρφωμα, ενώ με εξίσου εντυπωσιακό τρόπο ο Σαμοντούροβ έγραψε το 75-62 (34:25), αλλά η διαφορά μειώθηκε και πάλι από τη γραμμή (77-70, 37:20). Ο Παπανικολάου έδωσε μια λύση για το 80-70 (38′), η απάντηση ήταν ένα 4-0 με τον Γιάννη να νικά το χρόνο για το 82-74 με 46” για τη λήξη. Η Ελλάδα άντεξε, είχε τον πρώτο λόγο και νίκησε με 84-79 για μια θέση στις οχτώ καλύτερες ομάδες της διοργάνωσης.